Pages: [1]
|
 |
|
Author
|
Topic: DY9406, HEL-PMI. (Read 1880 times)
|
Petri Koivisto
Date Registered: 21.07.04
|
Buenas tardesta vaan. Tällä kertaa tavallista huonompi ja lyhyempi stoori.  Anyway, matka suuntautuu siis Baleaareille, Mallorcan saarelle. Koneen rekisteri LN-DYC, mallia Boeing 737-800WL. Pulkka löytyi tuubista 21. Ahtauduimme peräsmiehen kanssa karsinan puolelle. Älyttömän huonolaatuinen kuva ála iPhone 3GS. [ attachment removed / expired ] Parempilaatuinen kuva ála iPhone 4  [ attachment removed / expired ] lippusia ja lappusia satelee...  [ attachment removed / expired ] Aikanaan pääsimme myös lähtemään tavan mukaan muutaman minutin aikataulusta jäljessä. [ attachment removed / expired ] Nousua 22R:ltä kohti Ruåtsia. [ attachment removed / expired ] Jossain. [ attachment removed / expired ] Jossain part II.  [ attachment removed / expired ] Lähestymme Välimerta ja otamme lähempää tuttavuutta Barcelonan aluelennonjohtoon... [ attachment removed / expired ] ... joka kuitenkin huonotti tavallista huonommin (ei ollut edes Espanjalainen johtaja), koneita oli vähän enemmän paikalla + joku lentäjä tunaroi vanhoilla navdatoilla, jonka ansiosta LJ:llä vati nurin ja putiikki kiinni -> great  [ attachment removed / expired ] Omin neuvoin pääsimme kuitenkin alas kiitotielle 06L.  [ attachment removed / expired ] Rullaillaan D-Terminaaliin putkeen 84. [ attachment removed / expired ] Kas näin. [ attachment removed / expired ] Huomenna sitten tod. näk. takaisin. Voipi olla että tykitän paluulennoltakin kuvat tähän.... jää nähtäväksi. Kiittää ja kumartaa hän, adios!
|
|
|
|
Henri Pälkäs
Date Registered: 14.06.10
|
Komeet kuvat taas kerran! Varmaan joskus jo kysytty, mutta mikset Petri käytä mikkiä IVAO- lennoillasi? Tekisi ainakin lennonjohtajalle hommasta paljon mieluisampaa.. Älä ota vattuiluna.
|
|
|
|
Petri Koivisto
|
Tänks! Varmaan joskus jo kysytty, mutta mikset Petri käytä mikkiä IVAO- lennoillasi? Tekisi ainakin lennonjohtajalle hommasta paljon mieluisampaa.. Älä ota vattuiluna.
Nojoo, voi olla, mutta mielestäni ainakin paljon helpompaa, nopeampaa ja selkeämpää ilman. 
|
|
|
|
Henri Pälkäs
Date Registered: 14.06.10
|
Nojoo, voi olla, mutta mielestäni ainakin paljon helpompaa, nopeampaa ja selkeämpää ilman.  Okei, no tule ihmeessä kuitenkin koittamaan mikillä, niin huomaat, kuinka paljon aidompaa touhusta tulee. 
|
|
|
|
Harri Laitinen
Date Registered: 15.01.02
|
Tänks! Nojoo, voi olla, mutta mielestäni ainakin paljon helpompaa, nopeampaa ja selkeämpää ilman.  Et voi olla tosissasi?
|
Allekirjoitus
|
|
|
Mikael Leinonen
Date Registered: 19.06.07
|
Et voi olla tosissasi?
Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole, välillä minustakin tuntuu samalta kun Petristä.
|
|
|
|
Ilari Kousa
Date Registered: 11.01.06
|
Miksei muuten ivapissa voi olla integroitua voicea kuten SB4ssä...mulla kussu aika usein sen TeamSpeak-virityksen kanssa...VATSIM hoitanut tämän puolen paremmin IMHO....
|
===TruScenery sceneries for X-Plane===
|
|
|
Petri Koivisto
|
Et voi olla tosissasi?
Saa vapaasti olla eri mieltä 
|
|
|
|
Elias Lohilahti
Date Registered: 05.11.07
|
Siis mikä viritys?  COM radioon taajuus ja toimii. Tai mulla on ainakin toiminut nää viimeset 2000h. Mutta Teamspeakki siellä kuitenkin on johtajan iVaCin ja sun iVaPin välissä.
|
|
|
|
Lauri Sivuoja
Date Registered: 06.12.10
|
Ja mulla ei toimi teamspeak, ellei se oli päällimmäisenä näytöllä  (tosin vika on minun asetuksissani kuitenkin tälläkertaa  )
|
|
|
|
Jerome Parviainen
Date Registered: 31.08.06
|
Mutta Teamspeakki siellä kuitenkin on johtajan iVaCin ja sun iVaPin välissä.
Onon, mutta väliäkö sillä kun koko ohjelmaan ei tarvitse koskea millään tavalla: kännistyy, toimii ja sulkeutuu itsestään.. niinkuin integroitu.
|
|
|
|
Toni Heikkinen
Date Registered: 11.11.06
|
Hienoa Petri.
Todella hyvät kuvat, ja vielä hienompi kone. Itse lensin reilu viikko sitten oikeassa maailmassa Norwegian:lla Oulusta Helsinkiin.
Laitahan paluulennoltakin kuvat, näitä on ilo katsella. Kenenkä tekemä tämä kone muuten on?
t. Toni H
|
Olympus SP590uz Canon EOS40D, EF-S 18-55mm, EF-S 55-250mm, Sigma 120-400mm Ultrapilotti. 
|
|
|
Lauri Sivuoja
Date Registered: 06.12.10
|
Kenenkä tekemä tämä kone muuten on?
t. Toni H
PMDG 737NGX 
|
|
|
|
Toni Heikkinen
|
Hahah tuosta hymiöstä päätellen mulla taisi mennä joku vähän ohi,  mutta kiitos kuitenkin!
|
Olympus SP590uz Canon EOS40D, EF-S 18-55mm, EF-S 55-250mm, Sigma 120-400mm Ultrapilotti. 
|
|
|
Joonas Mustonen
Date Registered: 31.07.09
|
Hahah tuosta hymiöstä päätellen mulla taisi mennä joku vähän ohi, Koska pitäis varmaan tietää mikä tämä uusi 737 on, josta kaikki höpöttää 
|
|
|
|
Toni Heikkinen
|
Jaha. En oo joutanu kuuntelemaan kaikkien höpötyksiä, kun pitäny keskittyä Zephyriin. 
|
|
|
|
|
Pages: [1]
|
|
|
|
|
|