Ostamisen vaikeutta , OH-LXD

(1/2) > >>

mmakela:
Ajattelin että tämä sopii parhaiten tälle palstalle.  Pakko purkaa vähän tuntemuksia ja samalla vähän
tiedustella muiden ostokokemuksia.  Saapi vapaasti antaa neuvoa ja tukea. 
Homma on tämä :   4.7 tilaan ja maksan visalla simuuni hardwarea Cockpitsonicilta saksasta. 
Sivustolla lukee, että normaali toimitus on 10 vuorokautta.  Otan yhteyttä ja saan kuulla, että rahani on tullut ja tilaus ok.
Kahden viikon jälkeen firman profiilissani tilauksessa lukee edelleen"pending."  Tiedustelen, että millos sitä paketti
sopisi odottaa. Ei vastausta.  Kirjoitan taas. Nyt sanotaan, että ottaa maanantaina 25.7 yhteyttä.  Ei oteta.  Odotan kaksi viikkoa ja
kyselen taas.  Sanovat, että firma on lomalla ja että palaa asiaan 8.8 jos sopii.  Sopiihan se mulle, vaan ei ottanut yhteyttä.
nyt on siis 10.8 ja mua alkaa pikkuhiljaa v**uttaa.  Miten on, onko tämä nyt ihan laitaa?  Tekis mieli perua koko juttu.
Onko kellään tämmöistä ollut ja onko rahojen palautus onnistunut mukisematta.  Käsittääkseni Visa:lla on aika hyvä asiakasturvallisuus.

B2 eläkkeelä:
Moi, todella v- mäinen juttu.Saksasta olen ostanut ainoastaan simpartsilta,ei mitään onkelmia.eikä Espanialaisten kanssa toivottavasti asia  klaaraantuu  // Jouni.

mmakela:
En voi tajuta ko. lafkaa. Nyt 185 lukenut tämän ja ehkä
karsii potentiaalisia ostajia. Tilasin aikanaan overheadin samasta
paikasta. Sai odottaa, laatu oli sinnepäin ja puuttuvia osia
sai pyydellä jälkeenpäin. Ei ole mikään muuttunut, valitettavasti.

TA:

Sai odottaa, laatu oli sinnepäin ja puuttuvia osia
sai pyydellä jälkeenpäin. Ei ole mikään muuttunut, valitettavasti.

Todella harmittava juttu sinulle  Ja jos hakemalla hakee tästäkin jotain hyvää niin se on juuri tuo varoittava esimerkki muille. Itse tilasin joskus ko. firmasta muutaman nupin muotin tekoa varten. En nyt muista kauanko toimitus kesti mutta ainakin yhden kerran jouduin niidenkin perään kyselemään.

Juhak:
Ilmeisesti lafka on sellainen firma jolla ei oikeasti ole hyllyssä mitään. Tavaraa aletaan valmistamaan/hankkimaan siinä vaiheessa kun tilaus tulee sisään. Joidenkin kohdalla 10 päivän palvelulupaus toteutuu, joidenkin kohdalla ei. Asiakkaat kuitenkin odottavat kiltisti kun tavara on jo maksettu.

Navigation

Up one level

Next page