FSX & FS2004 kuvia sotilaskoneista

<< < (21/72) > >>

cabpilot:
Hitsin, hitsi! Nyt täytyy lopettaa DirectX10:n hehkutus ja alkaa lentämään. 

[ Attachment not found - or removed ]

Koko peli muuttui pienillä säädöillä aivan toiseksi peliksi grafikoiltaan!

Suosittelen!

Wanhis:
Huh, huh . . no jopas tuli simuun komeat näkymät. Nämä kuvat ovat kyllä jo käsinkosketeltavan aidon oloisia.  Tuo vesihän on jopa aidomman näköistä kuin minun Fs 2004:sessa. Mitenkäs muuten tuon DirectX 10:n kanssa . . . putoaako hangaarista pois koneita jotka eivät toimi sen kanssa ja mikäli näin on, niin voiko jostain valikosta napsutella CirectX 10:n pois päältä ja laittaa vanhemman version aktiiviseksi?

pho201:

Huh, huh . . no jopas tuli simuun komeat näkymät. Nämä kuvat ovat kyllä jo käsinkosketeltavan aidon oloisia.  Tuo vesihän on jopa aidomman näköistä kuin minun Fs 2004:sessa. Mitenkäs muuten tuon DirectX 10:n kanssa . . . putoaako hangaarista pois koneita jotka eivät toimi sen kanssa ja mikäli näin on, niin voiko jostain valikosta napsutella CirectX 10:n pois päältä ja laittaa vanhemman version aktiiviseksi?

Ainakin FSX:ssä tuon saa päälle suoraan ohjelmasta Settings -> Customize -> Graphics -> Preview Direct X10. Vaikutus minulla oli se, että joiltakin koneilta (esimerkiksi vanhempi? AI-liikenne) "putosivat vaatteet pois" eli tekstuurit eivät näkyneet tai eivät näkyneet oikein. Muuten kaikki tuntui toimivan ok.

Pekka

cabpilot:
Jep! Se menee juuri noin, kuten Pekka asian jo totesikin. En ole kerennyt kokeilemaan vielä kaikkia koneita FSX:n Preview DX 10:llä. Prkle! Välillä toi AI Carriers toimii ja välillä ei (DX 10:llä). Nyt se ei toimi edes DX 9:llä. Äääh, vaikeaksi menee... aina välillä tämä tuunaminen. Itse asiassa tässä Win 7:ssa on asennettu jo DX 11. FSX on tehty DX 9:lle ja sen saa ruksittamalla toimimaan (Preview) DX 10:llä, jolloin meri muuttaa värejään positiivisesti parempaan suuntaan. Toki voihan noita tukialuslentoja ajella sitten DX 9:llä wanhaan malliin, mutta toisaalta AI carriers pitäisi kyllä saada toimimaan myös tuossa Preview DX 10-tilassakin... Jatkamma hieromista ja tuunausta paremmalla ajalla.

Lisää tietoa FSX Accelerationin Preview DX 10-aiheesta mm. täällä: http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?31395-Who-runs-on-DirectX-10

Eipä se näihin kuviin välity, mutta pilviharsot näyttävät myös aivan toisenlaisilta DX 10:ssä.

Mahtava fiilis puikotella pilvien välissä.

Freeware-Harrierkin alkaa pysymään jo myös handyssä. Maltti on valttia, niin kyllä se siitä nousee täydelläkin lastilla, kun vain jaksaa odotella ja varautuu pieneen "potkuun". 

Ja vesi! Vesi on aivan uskomattoman siisti juttu matalalentoharjootuksissa DX 10:ssä.

pho201:
Mikäs Harrier tuo kuvassa oleva on? Minulla on kaksi UKMILin ja SigmaSimin (molemmat freeware) FSX:lle, mutta enpä niissä ole tuollaista maalausta nähnyt. SigmaSimin Harri on muistaakseni portattu FS2004:sta eikä siinä kaikki toimi ihan ok FSX:ssä. UKMILin vastaava on taas muuten hieman vaatimattomammin mallinnettu. Jos tuo on joku "kolmannen osapuolen" tekele, olisi mielenkiintoista kokeilla toimisiko FSX:ssä.

Pekka

Navigation

Up one level

Next page

Previous page