FSX & FS2004 kuvia sotilaskoneista

<< < (29/72) > >>

cabpilot:
Toki pieni räiskintä on myös aina välillä paikallaan, kun nyt on pitkästä aikaa päässyt taas ruudin käryisten taistelujen tuoksinnan "makuihin". 

[ attachment removed ]

Albatrossin ohella tuo Pfalz D.IIIa lentää myös hyvin.

[ attachment removed ]

Ismon kokemukset eri koneista pitävät paikkansa.

[ attachment removed ]

Camel on yksi piru lennettäväksi.

[ attachment removed ]

Jalkaa ei saisi tajota ollenkaan kurvitappelussa, koska minä saan Camelin lähes aina lattakierteseen...

[ attachment removed ]

WW1 tekstien mukaan Camel oli aika kyttyräinen peli lennettäväksi. Toisaalta sillä saavutettiin huikeasti pudotuksia.

[ attachment removed ]

Tulivoima oli hyvä, ja taitavan pilotin käsissä myös Camel oli hyvä lavetti.

[ attachment removed ]

Näin ne päättyy aina miun Camel-lennot... ja vielä tuo E.III ruilautti minut alas. Mikä häpeä!

[ attachment removed ]

Hsalonen:
Meikäläinenkin tulee sekottamaan soppaa Spitfirella! Kävin koittamassa Cänädässä ja toimii kuin unelma, suosittelen.

Koneena siis Realairin Spitfire!


1
[ attachment removed ]

2
[ attachment removed ]

3
[ attachment removed ]

4
[ attachment removed ]

5
[ attachment removed ]

6
[ attachment removed ]

7
[ attachment removed ]

8
[ attachment removed ]

9
[ attachment removed ]

10
[ attachment removed ]

Toivottavasti piditte, mä en paljoa ole näillä "Warbirdeillä" lennellyt, mutta jatkossa varmaan enenevässä määrin!!

cabpilot:
Realairin Spittiä on kehuttu paljon! Kone näyttää hyvältä ja Heikin lento on oikein mallikasta. Nice! 

cabpilot:
Tungetaan vielä nämä kuvat samaan syssyyn, kun printtasin manuaalin, ja jopa luin sen. Nyt alkaa Camel ja Dreidecker pysyä paremmin hanskassa. Syöksy-/lattakierrekin oikenee. Tosin vasta sitten kun vedän Camelissa sauvan taakse ja pistän kierrokset täysille koneesta. Toki toi kieppuminen pitää saada pysäytettyä ensin ja toivoa, että korkeus riittää. Kurvitappelussa pitää tarjota ensin jalkaa (hintsusti) ja vasta sitten kääntää kone siivekkeillä. Mulla on ollut liian kovat otteet Camelin ja Dreideckerin käsittelyssä ja aloittelin kurvit ensin jettien tyyliin siivekkeillä... Molempia pitää lentää "sormenpäillä", lähes silkkihansikkailla. Noita muita saa sitten tempoa rajummin. En mä muuta tarvitse kuin nuo Quick Missionit, niissä on aina menoa ja meininkiä. Lopussa tullaan sitten pinnoissa kotio.

[ attachment removed ]

SPAD yritti tulla roikkumaan perciiceen...

[ attachment removed ]

Kaasu taakse ja niin se sujahti jyvälle.

[ attachment removed ]

Tako, tako, tako...

[ attachment removed ]

Liekkejä tuli näkyviin.

[ attachment removed ]

Sinne män.

[ attachment removed ]

Kättä lippaan entisille vastustajille. 

[ attachment removed ]

Pieni matalalentoharjoitus väliin.

[ attachment removed ]

Lentue suuntaa takaisin tukikohtaan.

[ attachment removed ]

Käsimerkeillä keskustellaan.

[ attachment removed ]

Ei ole radiota ei.

[ attachment removed ]

Lothar on menettänyt palan ylätasostaan, mutta sieltä se tuli tiukasti perässä, vaappuen kuin wanha varis. 

[ attachment removed ]

Fokker D.VII onkin sitten se paras, jos aikakautensa kirjoihin on uskominen. Lentää niin kuin lentokoneen pitääkin lentää.

[ attachment removed ]

Laskussa pitää katkoa sytytystä (vasen SHIFT +E), jotta saa kierroksia pienemmäksi.

Hsalonen:
Quote

Realairin Spittiä on kehuttu paljon! Kone näyttää hyvältä ja Heikin lento on oikein mallikasta. Nice! 


Tattista! Todellakin tosi mukava kone lentää, suosittelen!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page