FSX & FS2004 kuvia sotilaskoneista

<< < (69/72) > >>

Wanhis:

mutta voin sanoa että jos sinulla ei ole SibWings koneita niin osta ne,
ja ne ovat halpoja verrattuna muihin, ja huippu tekoa koneista jotka ovat markkinoilla, absolut

Joo, minulla on yksi! "Saab Safir" Hyvä kun tuli puheeksi tuo Sibwings, kävin heidän sivuillaan ja huomasin, että Safiriin saa ilmaisen FSX-päivityksen mikäli omistaa ennestään Fs9 version. Tosin se vaatii sp2 päivityksen . . mitä lie tarkoittaakaan? Oliko se jotenkin niin, että se päivitys tulee Acceleration lisäosan mukana? Minulla on kyllä semmoinen boxi mutten ole asentanut kun muistelen jonkun sanoneen ettei kannata asentaa. Itse Fsx on se Gold Edition onko siinä se sp2 päivitys?

Pekalla taas aivan huippu linkit. Mielenkiintoiset listat jotka pitäisi laittaa johonkin talteen. Kuukauden päästä ei enään muista missä ketjussa ne listat olivat. Tai kyllä minä tälläkertaa muistaisin ne, kun ovat tämän Fsx-alkajaishössötykseni ketjussa.
Tuli tuossa myös mieleeni, että monissa download paywareissa on tullut mukana kaksi zippiä FS9 ja FSX vaikka olen ostanut vain Fs9 version. Pitänee käydä niitäkin läpi ja esim. SimMarketissa tarkistamassa ne latauslinkit uudelleen. Voi olla, että Fsx-Zippejä on jäänyt sinne roikkumaan.

PerttiLode:

Joo, minulla on yksi! "Saab Safir" Hyvä kun tuli puheeksi tuo Sibwings, kävin heidän sivuillaan ja huomasin, että Safiriin saa ilmaisen FSX-päivityksen mikäli omistaa ennestään Fs9 version. Tosin se vaatii sp2 päivityksen . . mitä lie tarkoittaakaan? Oliko se jotenkin niin, että se päivitys tulee Acceleration lisäosan mukana? Minulla on kyllä semmoinen boxi mutten ole asentanut kun muistelen jonkun sanoneen ettei kannata asentaa. Itse Fsx on se Gold Edition onko siinä se sp2 päivitys?

FSX mukana tulee sp2, ja Gold Edition mukana on Acceleration, jollen väärin muista, sen näkee jos sinulla on Hornet mukana kone listalla

pho201:
Jos haluaa FSX:stä kaiken irti, kannattaa jo alunperin ostaa Gold-versio, joka sisältää kaiken. Perusversiolla ja service pack:eillä pärjää kyllä pitkälle, mutta jotkut pitemmälle mallinnetut koneet eivät toimi kunnolla ellei mukana ole myös Accelerator. En tunne asian teknisiä ytimiä, mutta muutamilla payware-koneiden tekijöillä tuo mainitaan ohjelmistovaatimuksissa (esimerkkinä vaikkapa VRS:n "Superbug" eli Super Hornet ja Tac pack).

Pekka

P.S.

Jari, jos ammuskelusta pidät, hanki Captain Simin "Weapons for FSX". Sen avulla mihin tahansa FSX-koneeseen saa aseet, joilla voi ammuskella mitä tahansa AI-koneita alas ja muitakin objekteja. Sen 2D-ohjaamoversion asentaminen on click click helppoa, mutta monipuolisemman 3D-ohjaamoversion asennus vaatii mukana tulevan SDK:n opiskelua ja on työlästä. Paketin mukana tulee 3D-varustus Accelerationin oletus-Hornetille (siis tämäkin vaatii Accelerationin).

Toinen vaihtoehto on monipuolisempi VRS:n Tac pack, joka tulee Superbugin mukana. Nyt sen voi hankkia myös erikseen ja asentaa muihinkin koneisiin. Valitettavasti koneen pitää olla Tac pack-yhteensopiva. Noita on vielä harvassa. Voin kuitenkin mainita Dino Cattaneon koneet (ovat siinä listassa), jotka muutenkin ovat payware-laatua freewaren hinnalla. Minulla ei ole Tac pack:iä, joten en osaa sanoa sen asentamisen helppoudesta. Mitä olen lukenut ei sekään ole helppoa paitsi "Superbugiin", jossa se tulee mukana.

Sama

pho201:

...

Kuten edeltä käy ilmi Gold sisältää kaiken. Gold-paketissa tulee 3 levyä. Kaksi ensimmäistä sisältävät FSX:n (deluxe)version ja ne siis _pitää_ asentaa. Kolmas levy sisältää Accelerationin, joka on myös syytä asentaa, jos haluaa edellä mainitsemieni asioiden toimivan. Levyillä tulee myös lähinnä kehittäjiä varten tarkoitettu SDK (Software Development Kit), jota ei ole pakko asentaa.

Sekin kannattaa silti asentaa, sillä olen huomannut joidenkin FSX:n oheissoftien vaativan sitä. SDK:ssa tulevat mukana mm. bgl compiler eli bgl-kääntäjä, jota ilman jotkut softat eivät voi toimia.

Kannattaa myös seurata täällä: http://www.simforums.com/forums/setting-up-fsx-and-how-to-tune-it_topic29041.html olevaa asennusohjetta kirjaimellisesti. Paketin mukana kun tulee eri versioita ja periaate on se, että vanhempi korvataan uudemmalla (asennusohjelma joutuu välillä poistamaan joitakin osia ja muistaakseni pyytää siihen lupaa). Väärässä järjestyksessä toimiminen tuottaa valmiiksi sotketun FSX:n (ja kysymyksiä tänne  ).

Pekka

B-7-5-7:
Itse olen kyllä jättänyt Accelerationin asentamatta, on laittanut monta asiaa simussa sekaisin. Turhake se on, SP2 asennettuna riittää vallan mainiosti. Ei siitä Accelerationista mitään varsinaista hyötyä ole, lukuunottamatta muutamaa uutta konetta ja tehtävää...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page