Keskustelua ohjaimista

<< < (9/15) > >>

TremeezZ:
Moi kaikki!

Nyt olisin kipeästi avun tarpeessa.Aion nimittäin ostaa jonkun näkösen flight yoken. Hintahaarukka varmaan max 100€, mut kummiskin hyvä laatunen ja niin päin pois.
Olishan se myös toki kiva tietää mistä hankkia.Oon vähän katellu puolenkuunpelejä, mut tuuntuu et ne ois "vähän" ylihintasia siel.

Kiitoos!

apple:

Moi kaikki!

Nyt olisin kipeästi avun tarpeessa.Aion nimittäin ostaa jonkun näkösen flight yoken. Hintahaarukka varmaan max 100€, mut kummiskin hyvä laatunen ja niin päin pois.
Olishan se myös toki kiva tietää mistä hankkia.Oon vähän katellu puolenkuunpelejä, mut tuuntuu et ne ois "vähän" ylihintasia siel.

Kiitoos!

Huuto.netistä noita löytää suht usein ja kohtuu hinnalla... 

TremeezZ:

Huuto.netistä noita löytää suht usein ja kohtuu hinnalla... 

Kiitti

apple:
Cougar (HOTAS) meni ja hajosi. Wintoosa ei siis löydä sitä. Mistäköhän vikaa kannattaa lähteä etsimään, kun oon niin pihalla näistä tietoteknisistä asioista, enkä uutta raaskisi ostaa?  Kaikki neuvot ovat tervetulleita. Olen tähän mennessä kokeillut vain USB-porttien vaihtoa, mutta ilman tulosta. Prkl. 

Muokkaus; naapurin lentohullu F-16 pilotti  (Hannu ) korjasi laitteen. Kumpikaan ei tiedä mitä tapahtui, miksi tikku ei suostunut yhteistyöhön ja mikä korjausyritys toi hengen takaisin Cougariin. Tikku avattiin, USB-portteja vaihdeltiin - kaikki todettiin toimiviksi - konetta buuttailtiin ja ajurit uudelleenasennettiin... Kiitokset vielä kerran avusta!

Hannuuotila:
Vai lentohullu? 

/Hannu

Navigation

Up one level

Next page

Previous page