X-Plane 10 julkaistu

<< < (29/53) > >>

Kerosiini:
Tilasitko UPSilla vaiko sillä perus first class maililla (tjsp.) ja minä päivänä? Itse taisin joskus 8-9 pvä laittaa tilauksen ja sillä halvimmalla postituksella, varoittelivat että 2-6 viikkoa kestäisi toimitus. Tosin Amazon.co.uk sanoo samaa että kuukaudenkin voi kestää, mutta aina sieltä on alle 5 päivässä tullut paketit.

Toni:
Mitenkä muuten tässä Suomi maisemat. Onko kaikki kentät mallinnettu edes jollakin tavalla?

SOS:

Tilasitko UPSilla vaiko sillä perus first class maililla (tjsp.) ja minä päivänä? Itse taisin joskus 8-9 pvä laittaa tilauksen ja sillä halvimmalla postituksella, varoittelivat että 2-6 viikkoa kestäisi toimitus. Tosin Amazon.co.uk sanoo samaa että kuukaudenkin voi kestää, mutta aina sieltä on alle 5 päivässä tullut paketit.

Nyt en osaa vastata kysymykseesi. Mulla on vaan oheinen tieto:

Mailing Date:   12/5/2011
Est. Delivery:   N/A
Service:   First Class International (R)
Signature:   Required

SOS:
Perkale senthään...
Mun, 10v vanha, logitech sidewinder saa nyt siirtyä syrjään.
Onkos teillä kokemuksia ohjaimista jos haluaa lentää ennimäkseen airbuseilla?

Verkkokupassa on kyllä hienoja Cessnaohjaimia ja sitte taisteluohjaimia.

Olisko teillä jotain ideaa mikä setti ois hyvä liikennelentoon AB:llä?

smä:

Mitenkä muuten tässä Suomi maisemat. Onko kaikki kentät mallinnettu edes jollakin tavalla?

Oma kopio ei ole vielä luukkuun kolahtanut, mutta ennakkotietojen mukaan tilanne pitäisi olla sama kuin XP9:ssä. Eli aikalailla kaikki kentät ovat mukana, kiitotiet ja rullaustiet ja asematasot suunnilleen. Terminaalien ja muiden rakennuksien mallinnus on jätetty käyttäjän itsensä tai kolmannen osapuolen tehtäväksi. Suurimman osan FISD:in tekemistä FS9 maisemista voi konvertoida XPlanelle.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page