X-Plane 10 julkaistu

<< < (5/53) > >>

smä:
Quote

Hyvältä vaikuttaa kuvien perusteella, mutta minkalainenhan tietokoneen pitää olla tuommoselle simulaattorille. 


Tietääkseni minimivaatimuksia ei ole suoraan julkaistu. Useissa käänteissä kuitenkin on vakuuteltu, että grafiikan yksityiskohtia ja efektejä voi kääntää myös pois päältä niin että vähän vanhempikin tietokone selviää taakasta.

Kehittäjien blogin perusteella pullonkaulaksi olisi muodustamassa PCIe väylä ja annetaan muutenkin sellainen kuva, että CPU ei olisi kovin herkästi rajoittavana tekijänä jos GPU on nopea.  Ilmeisesti objektien varjot ovat kaikkien raskaimpia yksityiskohtia.

http://www.x-plane.com/blog/2011/10/we-spent-that-efficiency-and-other-caveats/

http://www.x-plane.com/blog/2011/10/whats-this-whole-pcie-thing-about-anyway/

Toisaalta prosessorillakin täytyy jotain merkitystä olla. Useissa XP10 haastatteluissa mainitaan, että kaikki prosessoriytimet voidaan hyödyntää, mutta jostain syystä keskustelu tuntuu silloin viittaavan useinmiten AI liikenteeseen. Jossain sivulauseessa kyllä mainitaan, että kaikki muukin skaalautuisi.

Ainakin ensimmäinen 10.0 versio on 32 bittinen, eli kovin valtavaa muistia ei voi suoraan hyödyntää. SLI/Crossfire -tekniikoita ei XP10 myöskään aio ainakaan vielä hyödyntää. 

smä:
Maisemakuvia:

http://www.x-plane.com/2011/11/x-plane-10-landscapes/

ilari:
Maiseman valmistelu etenee ilmeisen hyvin.

AmiGo98:
Toivottavasti puista ei tule 3x talon kokoisia, kuten FSX:ssä

arskal:
Jos ne ovat pielessä, ne on todella helppo korjata.  .for filua puukotetaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page