X-Plane 10 julkaistu

<< < (45/53) > >>

SOS:
Yritin searchilla löytää mutten osannut.
X-plane 10 ja 747:n lukukelvottomat tekstit paneelissa. Eli kaikki tekstit nappuloiden ympärillä ovat hirveän suttuisia ja epäselviä. Lasinäyttöjen grafiikat ovat tarkkoja. Olen pähkännyt että josko jossain on nappi jolla saa mittaristoon valot päälle, en vain tiedä että mistä sitä nappia etsiä. Voisikohan joku valaista että mitä hanikkaa pitää vääntää että saa ne valot päälle? Ajattelin että jos taustavalot toisivat tekstit lukukelpoisimmaksi.

tlinkku:
Moikka arvoisat simukolleegat

SIirryin taannoin PC-maailmasta Mac-maailmaan.    Nyt olis simun hinku. Kokeilin X-plane 10:n demo versiota, se taisi toimia noin 30min / vastaavaa. Siinä ajassa en ehtinyt muodostaa kuvaa, että millanen simu on kyseessä verrattuna vaikkapa FS2004:n, jota olen eniten lentänyt.

Osaisitteko vastata, että riittääkö teho X-plane 10:n pyörittämiseen 21" iMacissä, joka on viimeisintä mallia - Prosessori 2.5GHz Intel Core i5, muistia 4Gt 1333MHz DDR3. Grafiikka AMD Radeon HD 6750M 512 MB.

Ilmeisesti joystickin säädöt ja näppäinkomennot ovat ihan inhimillisiä? Siis helppoja muokata ja oppia?

Onko pelissä kaikki maailman kentät niin kuin FS9:ssä oli?

Tässä nyt alkuun…

LND

EDIT: no olen joka tapauksessa menossa huomenna verkkokauppa.comiin hakemaan ton 

dc10-30:

LND

Olen ymmärtänyt että X-Planen kanssa tulee levykaupalla maastotietoa mukaanlukien kaikki maailman kentät. 

Pitäisköhän otsikko muuten vaihtaa? 

River:

Sori offtopic, mutta FS9:ssä ei ole kaikkia maailman kenttiä ainakaan vakiona, eikä senpuoleen FSX:ssäkään.
Kokemuksesta tiiän koska oon tehny FS2004:lle sceneryn kentälle joka todellisuudessa on olemassa mutta ei FS9:ssä, eikä muistaakseni löytynyt FSX:stäkään.
Ja se kenttä ei ole perustettu ihan viimevuosina, ollut olemassa kauan ennen FS2004:sta.

Topias Rossi

ilkkapo:
Muutin aiheen otsikkoa vähän paremmin sitä kuvaavaksi.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page