X-Plane 10 julkaistu

<< < (9/53) > >>

arskal:

Kyllä tämä on mielestäni viimeinen niitti FS:n tuotteille, taitaa vaan vaatia taas konetehoa ihan järjettemästi.

Xplane vaatii huomattavasti vähemmän konetehoa kuin FSX.  Mulla esim. AMD Phenom II 965 ja HD5850 näyttis sekä 8GB RAM. FSX lagas ihan hulluna ja Xplane pyörii todella smootisti.

Olen juuri väkästämässä Xplaneen Highres puita ja FPS huitelee 67 vaikka metsät on täysillä
Että näin. 

AmiGo98:
XP9 ja XP10 on eri asia niin kuin FS9 ja FSX

Wiljam Simula:

XP9 ja XP10 on eri asia niin kuin FS9 ja FSX

Voisitko perustella paremmin, tämähän ei tarkoita että enkö olisi samaa mieltä mutta ei nuo kuvat nyt niin hämmästyttävän hyviltä näytä. Noh senpä näkee minkälainen se on kun pääsee kokeilemaan.

OLaine:
Tämä on aika mielenkiintonen, olisiko tämä tulevaisuutta XPlanessa ?
XPlanessahan on kaikki tarvittava pohja tällaiselle hurjalle visiolle.

http://xplane10.wordpress.com/2011/10/30/the-future-of-scenery/

smä:

Xplane vaatii huomattavasti vähemmän konetehoa kuin FSX.  Mulla esim. AMD Phenom II 965 ja HD5850 näyttis sekä 8GB RAM. FSX lagas ihan hulluna ja Xplane pyörii todella smootisti.

Minulla on aikalailla samansuutaisia kokemuksia. Toisaalta FPS:ää on helppo vertailla, mutta mutkikkaampaa on jos yritetään ottaa huomioon mitä kuvassa näkyy, kuinka paljon ja minkälaisia objekteja jne.

Selkeä ero minusta kuitenkin on juuri tuossa tasaisuudessa. X-Plane 9:ssä en ole huomannut ns blurreja, stuttereita ja autogenin popsahtelua ollenkaan, näiden vähentäminen FSX:ssä oli melkoisen työn takana. FPSn varianssi on pieni ja ruudunpäivitys huomattavan sulavaa. XP9:n FPS saan kyllä romahtamaan lataamalla vaikkapa Helsingin OSM datan, siinä putoaa tuo i7+gtx580 polvilleen melko helposti.

Hyvä uutinen XP10:n osalta on, että sen pitäisi tosiaan olla vielä XP9:ä tehokkaampi kun  asetetaan yksityiskohdat ja efektit samalle tasolle. Sitten löytyy tietty lisää uusia ykstyiskohtia ja efektejä joilla saa FPS:n taas alemmas...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page