Dallas - Seattle / B748X/35 kuvaa

(1/1)

Joona:
Nyt on uusi juhta ja uudet kujeet alla eli 747-800 jatke. Tänään painellaan Dallasista Seattleen Virgin Atlanticin vuorolla 621. Lähtöaika on klo 10:55 aamulla paikallista aikaa. Tänään mennään lähes täydellä kuormalla. Matkustajia on ilmoittautunut kyytiin 392 kpl ja rahdin kanssa ZFW:ksi muodostuu 243590kg eli vain pari tonnia maksimista. Arvioitu lentoaika Seattleeen n. 3 tuntia 20 minuuttia. Reitille odotetaan vastatuulta n. 20 solmun voimalla. Polttoainetta tankataan 42 tonnia jolloin kokonaismassaksi muodostuu 285 tonnia. Lentokorkeus FL360 ja myöhemmin stepataan FL380. Reittinä

FERRA4.PNH J17 PUB DBL OCS J20 PIH J20 PDT.CHINS7


Dallasissa säätiedote kertoo tuulen puhaltavan 7 solmua suunnasta 200, näkyvyyttä 10 mailia, kevyttä pilveä 15000ft ja 25000ft ja lämpötila 29c. Ei mitään kummempia siis.


01.Pirssi löytyy portilta D15.
[ Attachment not found - or removed ]

02.Kävellään lähemmäksi..
[ Attachment not found - or removed ]


03. Virrat päällä ja IRS laitettu kohdistumaan.
[ Attachment not found - or removed ]


04. Palohälytintesti meneillään.
[ Attachment not found - or removed ]


05. Syötellään reitti FMC:hen.
[ Attachment not found - or removed ]


06. Syötetään lähtöreitti. Kiitotie 17R ja lähtöreitti FERRA4 PNH-transitiolla. Ensimmäistä kertaa FERRAlla..
[ Attachment not found - or removed ]


07. Viimeisiä konffeja.
[ Attachment not found - or removed ]


08. Kaikki valmiina. Ainoat huomautukset moottorien käymättömyydestä. Odotellaan cabin secure-ilmoitusta.
[ Attachment not found - or removed ]


09. Tarkistetaan vielä overhead odotellessa.
[ Attachment not found - or removed ]


10. Työnnellään; moottorit 1 ja 4 jo käynnissä.
[ Attachment not found - or removed ]


11. "Virgin 621, taxi via G Y and J to EF holding 17R"
[ Attachment not found - or removed ]


12. Rullataan.
[ Attachment not found - or removed ]


13. Odotetaan lupaa kiitotielle.
[ Attachment not found - or removed ]


14. Suht arveluttava paikka spottaamiselle.
[ Attachment not found - or removed ]


15. Wing flex alaspäin.
[ Attachment not found - or removed ]


16. Rotaatio.
[ Attachment not found - or removed ]


17. Kaarrellaan kevyesti oikealle nousun jälkeen.
[ Attachment not found - or removed ]


18. Sama sisältä.
[ Attachment not found - or removed ]


19. Nousua..
[ Attachment not found - or removed ]


20. Pinnalla.
[ Attachment not found - or removed ]


21.
[ Attachment not found - or removed ]


22. Ylitetään PNH.
[ Attachment not found - or removed ]


23. Käydään järjestelmiä läpi kun ei muutakaan tässä satu olemaan..
[ Attachment not found - or removed ]


24. Wing flex ylöspäin.
[ Attachment not found - or removed ]


25.
[ Attachment not found - or removed ]


26. Syötellään saapumiskuvioita. CHINS7 tuloreitti PDT-transitiolla kiitotielle 34L.
[ Attachment not found - or removed ]

27. Joku nyppylä kauempana.
[ Attachment not found - or removed ]


28. Lähestymiskuvio ND:llä. Aika suoraan päästään tulemaan. Seattlen säätiedote kertoo tuuleksi 260 astetta 3 solmua ja cavokkia joten ei täälläkään mitään ihmeellistä.
[ Attachment not found - or removed ]


29. Vuoristo ylitetään 12000 jalassa, jonka jälkeen tiputellaan 5000 jalkaan.
[ Attachment not found - or removed ]


30. Kaarrellaan loppuosalle.
[ Attachment not found - or removed ]


31. Saikkosen silkkiä vailla.
[ Attachment not found - or removed ]


32. Hidastellaan Saikkosen silkin jälkeen.
[ Attachment not found - or removed ]


33. Rullaillaan terminaalille.
[ Attachment not found - or removed ]


34. Pyörii jotain kärpäsiä jaloissa..
[ Attachment not found - or removed ]
 

35. Kas näin. Putki piti näköjään hiabilla nostaa ilmaan, jotta ylettyi ovelle asti.
[ Attachment not found - or removed ]

AmiGo98:
Hyvät kuvat

ps. mikä kone?

Joona:
Quote

Hyvät kuvat

ps. mikä kone?


PMDG 747

Navigation

Up one level