Metsuria kaivataan.

(1/4) > >>

macklin:
Moro!
Olisiko joukossa metsuria joka pystyis kaatamaan puun jonka keskipiste on FS9:ssä N40.542230 E29.186466 puu sijaitsee LTFJ:n platalla ja on ilmeisesti jostain lisäosasta tai sitteen ihan autogen texture. Kysymyksessä on ainoastaan yksi melko kookas yksilö joka tuli uuden LTFJ:n sceneryn myötä. Kyseinen kenttä on yhtiömme TNT VA:n käytössä joten olisi hyvä saada raivattua, tosin käytämme cargo apronia ja tämä sijaitsee main apronilla. En viitsisi ruveta opiskelemaan noita metsurin taitoja tämän yhden puun takia.

Edit: Oli siellä toinenkin puu keskellä rullaustietä: N40.536777 E29.176108.

jukka

AmiGo98:
Voisi leikata ainakin puolet pienimmiksi kaikki FSX/FS9 puut pienemmiksi

Wanhis:
Default LTFJ:llä ei ole puita tuossa kohtaa! Latasin ja asensin tuon 2011 uutuus LTFJ:n ja asensin sen autoinstallerilla. Eipä kasva minulla puita kenttäalueella! Siellä kentän ulkopuolella on joitain koristepalmuja ym. Epäilen, että sinulla on ollut ehkä asennettuna kentän aikaisempia versioita, jotka ovat jotenkin jättäneet koristepuita vielä näkyville.
Avsimin pikkukuvissa olen näkevinäni 2010 versiossa jotain koristepuita rakennusten lähellä. Ehkä ne siellä vielä kummittelevat. Poistitko vanhat kentät Uninstallerilla?
Eipä silti voisihan tuohon antamaasi pisteeseen tehdä excluden joka poistaa siitä kohtaa oletetun puun. Tiedä sitten mitä muuta sieltä lähtee? Varmaan se puu mutta voi se vaikuttaa siihen lähiympäristöönkin jotenkin?

macklin:
Moro Jari!
Vanha maisema oli käsin asennettu (asennan aina käsin jos mahdollista) ja siinä oli todella enemmän puita platalla sen takia poistin sen. Minulla kyllä on joitain scenereitä tälle alueelle mutta on turhan kova homma ruveta kokeilemaan niiden poistoa ja minusta puu vaikuttaa defaultilta (autogen).

jukka

Wanhis:
Ok. Voisin tehdä sinulle default puun poistavan excluden. Tosin nyt on juuri asunnon muutto päällä ja aikaa rajoitetusti. Eilen kerkesin vähän simun kanssa leikkiä, kun vaimo komensi että: "nyt et tee enää tänään mitään" Olin muuttanut koti-verstaan tavaroita 8-tuntia putkeen.
Puita poistava exclude on kyllä helppo ja nopea tehdä, silloin kun homma on hallinnassa. Nyt on vain niin, etten ole kaatanut puita simusta moneen kuukauteen enkä muista kuinka se saha laitettiinkaan käyntiin. Kyllä minä sen käyntiin saan mutta se on tod.näköisesti yli tunnin juttu.
Mikäli jollain toisella metsurilla on saha paremmassa iskussa niin siitä vaan . . . minä menen nyt lastaamaan peräkärryä!

Navigation

Up one level

Next page