FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.08.17, 18:37

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kotiohjaamot / Home Cockpits (Moderators: Jari Mikkilä, Joni Öfverström, Tuomas Kuosmanen)
| | |-+  737NG (päivitelty 11.1.2014)
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] Reply Print
Author Topic: 737NG (päivitelty 11.1.2014)  (Read 12772 times)
Mikko Pajunen
Offline Offline

Posts: 128
Date Registered: 16.06.09

Re: Terveisiä idästä - 737NG (päivitelty 27.12.2012)
« Reply #40 on: 23.01.13, 18:36 »

Välikevennys...

[ attachment removed / expired ]
Mikko Pajunen
Offline Offline

Posts: 128
Date Registered: 16.06.09

Re: Terveisiä idästä - 737NG (päivitelty 23.1.2013)
« Reply #41 on: 25.01.13, 19:19 »

Jos tiedätte paremmin, meniköhän indikaattoriledit oikein... FCOMin mukaan muistaakseni näin, mutta näissä kuvissa myös "armed"-tekstit palavat.

[ attachment removed / expired ]


Eniveis, homma etenee ja ollaan jo vähän pitemmällä mitä alla olevassa kuvassa. Glareshieldin kansi piti muotoilla uudelleen, ja siitä tulikin ihan jees.

[ attachment removed / expired ]

Seuraavissa kuvissa sitten mukana myös sivuikkunat sekä penkit kiskoineen...

Mikko Pajunen
Offline Offline

Posts: 128
Date Registered: 16.06.09

Re: Terveisiä idästä - 737NG (päivitelty 20.3.2013)
« Reply #42 on: 20.03.13, 18:29 »

Vein projektin Facebookiin, kuvienkin kannalta kätevämpi niin. Kuvia jatkossa siis sinne.

https://www.facebook.com/737FinSim

Kokkarin runko alkaa olla kasassa kattoa lukuun ottamatta. Pointtina tässä oli/on tehdä runko moduuleissa, jotka voi tarpeen tullen irrottaa toisistaan joko siirtoa tai vaikka työskentelyä varten. Lattia on irrotettavissa 3-4 osaan, MIP pariin osaan plus glare erikseen, seinät molemmilla puolilla kahteen osaan, takaseinät omina palikoinaan, etuikkuna sekä molemmat sivuikkunakehykset erilleen. Katto rakentuu 2-4 moduuliin (luultavasti kahteen), jahka ehdin suunnittelemaan sen.

[ attachment removed / expired ]
Marco Tammes
Offline Offline

Posts: 737
Date Registered: 23.07.07

WWW
Re: Terveisiä idästä - 737NG (päivitelty 20.3.2013)
« Reply #43 on: 22.03.13, 20:43 »

Hienolta näyttää  thmbup


https://www.facebook.com/MakoysB777er
E6700 3,2 @ 4 GHz,  Mushkin Redline 4x2 Gb,  GTX 560TI,  2 x HyperX SSD,   850W,   Win7  64bit
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14276
Date Registered: 21.07.04

Re: Terveisiä idästä - 737NG (päivitelty 20.3.2013)
« Reply #44 on: 23.03.13, 16:09 »

Ristus että on nättiä jälkeä! Cool Tuollaista kun pääsis koeajamaan! Tai että ois varaa ja tilaa rakentaa itelle ... Grin
Mikko Pajunen
Offline Offline

Posts: 128
Date Registered: 16.06.09

Re: Terveisiä idästä - 737NG (päivitelty 20.3.2013)
« Reply #45 on: 23.03.13, 17:07 »

Ristus että on nättiä jälkeä! Cool Tuollaista kun pääsis koeajamaan! Tai että ois varaa ja tilaa rakentaa itelle ... Grin

Vähän kerrallaan kun rakentelee, niin ei tämä niin kallista ole. Veikkaan, että moottoripyöräilyä halvempaa. Wink Ja tervetuloa vaan kokeilemaan joskus! Paletti on nyt tosin niin levällään vielä, ettei tästä paljon iloa ole.
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14276
Date Registered: 21.07.04

Re: Terveisiä idästä - 737NG (päivitelty 20.3.2013)
« Reply #46 on: 24.03.13, 17:38 »

Vähän kerrallaan kun rakentelee, niin ei tämä niin kallista ole. Veikkaan, että moottoripyöräilyä halvempaa. Wink Ja tervetuloa vaan kokeilemaan joskus! Paletti on nyt tosin niin levällään vielä, ettei tästä paljon iloa ole.
Olisi kyllä tosiaan makee päästä kokeilemaan tuollaista "oikeaa simua". Sitä NGX:ää kun on tuossa köyhänmiehensimussa väännelty menemään varmaan lähemmäs 400h kohta... Cool

Ja mitä nyt ohimennen katsoin tuon cpflightin sivun niin kyllähän tuolla on noilla palikoilla hintaa, jotkut jopa tonnin kappale, ellei enemmänkin... Grin Ja vaikka ei olisikaan pelimerkeistä kiinni, niin tilanpuute tulee ainakin heti vastaan... ei tuollaista ihan olkkariin viitti pystyttää... Grin

Mutta seuraillaan mielenkiinnolla projektin etenemistä... hiljaa paras tulee thmbup
Mikko Pajunen
Offline Offline

Posts: 128
Date Registered: 16.06.09

Re: Terveisiä idästä - 737NG (päivitelty 20.3.2013)
« Reply #47 on: 11.01.14, 17:19 »

Moi!

Päädyin tiivistämään ohjaamoa siten, että FO:n puoli sahattiin pois. Toisaalta harmittaa luopua kokonaisen ohjaamon ideasta, mutta tähän päädyttiin. Visuaali menee myös uusiksi. Uusi vuosi, uudet kujeet.


[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]


PS. Nyt taitaa muuten jäädä toinen buttkicker ylimääräiseksi. Vai saisikohan siitä rakenneltua jotenkin stickshakerin... Prosimissa on nimittäin varta vasten gate/ohjaus tätä varten... Smiley
« Last Edit: 11.01.14, 17:30 by Mikko Pajunen »
Tuomas Kuosmanen
Moderator
Offline Offline

Posts: 10450
Date Registered: 18.06.02

WWW
Re: 737NG (päivitelty 11.1.2014)
« Reply #48 on: 11.01.14, 21:54 »

Stickshakerin tehnee sähkömoottorista ja epäkeskopainosta aika helposti, buttkicker taitaisi mennä siinä vähän haaskoille?

Mikko Pajunen
Offline Offline

Posts: 128
Date Registered: 16.06.09

Re: 737NG (päivitelty 11.1.2014)
« Reply #49 on: 12.01.14, 08:06 »

Stickshakerin tehnee sähkömoottorista ja epäkeskopainosta aika helposti, buttkicker taitaisi mennä siinä vähän haaskoille?

Totta. Nyt kun asiaa tarkemmin ajattelee.
Tuomas Kuosmanen
Moderator
Offline Offline

Posts: 10450
Date Registered: 18.06.02

WWW
Re: 737NG (päivitelty 11.1.2014)
« Reply #50 on: 12.01.14, 08:16 »

Jos iocardsin tms outputtiin kytkisi releen sillä voisi ajella moista moottoria helposti, kun siihen ei tarvita mitään sen ihmeempää moottorin nopeuden tms säätöä varmaankaan.

Mikko Pajunen
Offline Offline

Posts: 128
Date Registered: 16.06.09

Re: 737NG (päivitelty 11.1.2014)
« Reply #51 on: 12.01.14, 08:34 »

Jos iocardsin tms outputtiin kytkisi releen sillä voisi ajella moista moottoria helposti, kun siihen ei tarvita mitään sen ihmeempää moottorin nopeuden tms säätöä varmaankaan.

Jep, noin niitä lienevät rakentaneetkin maailmalla. Tosiaan Prosimissa on stickshakerille oma "gate" eli lähtö, joka ohjaa relekorttia tai muuta vastaavaa. Eli aikalailla plug and play.
Pages: 1 2 [3] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1