Simulaattorien ohjaimet, force feedback ja ohjainvoimat

<< < (5/27) > >>

Transisto:
Ohjausmekaniikka polkimissakin on alkuperäinen, poislukien vaijerit, kehräpyörät ja korkeusperäsin. Näkisin kuitenkin aluksi ohjainten forcen toteutuksen paljon tärkeämpänä kuin
polkimien kanssa puuhastelun.

Jarin linkittämä boxi todennäköisesti toimisi suoraan sellaisenaan, kun siitä tiputtaisi ratin pois ja kytkisi sen pallonivelillä nykyisen ohjainakselin jatkoksi:
http://buggies.builtforfun.co.uk/Sim/FFB-Yoke-2/FFB-Yoke-Side.jpg

Vaikuttaa kyllä erittäin pätevältä:
http://www.youtube.com/user/IanBFF#p/a/u/2/FwYeurwsG_M

Transisto:
Forcen rakentajalta tuli Skotlannista tänään tälläinen kuva missä hän ehdotti miten force-paketin saisi kytkettyä Cessnan ohjaimen jatkoksi.
Kuvassa Cessnan ohjainten jälkeen lähtevä jatkopala on akseloitu niin, että ohjaimen kaareva liikerata ei haittaa force-paketin lineaarista liikettä.

[ Attachment not found - or removed ]

vipu:
Voisiko tämän splitata omaksi topiciksi?

tigert:
Jatketaan ohjainvoimistelua tässä ketjussa yleisesti ja CKU-asiaa omassaan

Transisto:
Minulla näkyy tässä topic:ssa vielä alkuperäinen otsikko. Mitenkäs muilla?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page