FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.07.18, 04:13

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Vinkkejä grafikoiden parantamiseen
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] Reply Print
Author Topic: Vinkkejä grafikoiden parantamiseen  (Read 4560 times)
Robert Lagerström

Date Registered: 28.07.10

Re: Vinkkejä grafikoiden parantamiseen
« Reply #40 on: 24.09.11, 07:18 »

Uusin versio.

Tarvitseeko tuohon asentaa mitään päivityksiä?

Nähty: HEL, CHP, VIE, PRG, LPA, CDG, LHR
Mikael Leinonen

Date Registered: 19.06.07

« Reply #41 on: 24.09.11, 07:23 »

Nyt silmä käteen  Wink Jos haluat Overdriven Rexiisi niin Lue punaisella lihavoitu teksti heti alusta -> http://realenvironmentxtreme.com/forum/index.php?topic=10463.0 ja lataat sen annetusta linkistä ja eikun asentamaan  thmbup

Jos taasen koet pärjääväsi pelkällä REX:llä niin sitten se on siinä. Et tarvitse enää mitään päivityksiä jos REX:in tekijät eivät sellaisia julkaise  Smiley
« Last Edit: 24.09.11, 07:56 by Mikael Leinonen »
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #42 on: 24.09.11, 07:30 »

Millä uusinta päivität uudemmaksi?
Toni Määttänen

Date Registered: 03.04.08

« Reply #43 on: 24.09.11, 08:12 »

Overdrive on lisäosa. ei REXin versio. Overdrivessa tulee vaan enemmän tekstuurivaihtoehtoha ja 4096 px- pilvitekstuurit. Ei siis mitään uutta, vaan enemmän vaihtoehtoja.
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #44 on: 24.09.11, 08:21 »

Overdrive on lisäosa. ei REXin versio. Overdrivessa tulee vaan enemmän tekstuurivaihtoehtoha ja 4096 px- pilvitekstuurit. Ei siis mitään uutta, vaan enemmän vaihtoehtoja.

Mun käsittääkseni noi 4096-pilvet oli jo ihan REXissä itsessään? Mulla ainakin oli 4096-ruksi ilman OD:a
Robert Lagerström

Date Registered: 28.07.10

« Reply #45 on: 24.09.11, 09:32 »

Ok, mutta olen hyväksynyt palomuurista rexweatherengine2.exe sovelluksen, mutta silti ei toimi missä vika?

Nähty: HEL, CHP, VIE, PRG, LPA, CDG, LHR
Mikael Leinonen

« Reply #46 on: 24.09.11, 10:55 »

Ok, mutta olen hyväksynyt palomuurista rexweatherengine2.exe sovelluksen, mutta silti ei toimi missä vika?

Varmaan kannattaa ruveta kahlaamaan REX:in foorumeita, eiköhän sieltä löydy apu  Wink
Toni Määttänen

« Reply #47 on: 24.09.11, 12:09 »

Rupesin päivittämään REXiä, mutta ensimmäisen (SP2) jälkeen kun jatkoin SP3:n kanssa väittää ettei löydä REX- asennusta ollenkaan.... No toimiihan tuo nyt muttei ole uusin versio.
Mikael Leinonen

« Reply #48 on: 24.09.11, 12:18 »

Oletko käynnistänyt asennuksen samasta kansiosta kuin mihin itse rex on asennettu? Mulla oli myös ihme ongelmia noitten SP-asennusten kanssa kun aikansa herjaili vastaavasti mutta loppujen lopuksi onnistui  Smiley
Harri Lonnqvist

Date Registered: 15.11.01

« Reply #49 on: 24.09.11, 14:51 »

Moro!

Jos vaan tuuletin kestää niin....nHancer,siis nvidia,laitan kuvia kohta...lisäksi seuratkaa Ilmailumuseon simu keskustelua....

http://www.nhancer.com/

Harri

[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Toni Määttänen

« Reply #50 on: 24.09.11, 15:07 »

Oletko käynnistänyt asennuksen samasta kansiosta kuin mihin itse rex on asennettu? Mulla oli myös ihme ongelmia noitten SP-asennusten kanssa kun aikansa herjaili vastaavasti mutta loppujen lopuksi onnistui  Smiley

Nyt olen ja johan onnistui. Filu oli työpöydällä eikä onnistunnut mutta siirsin sen rexin kansioon niin johan käy ja kukkuu!!!
Mikael Leinonen

« Reply #51 on: 24.09.11, 16:01 »

Nyt olen ja johan onnistui. Filu oli työpöydällä eikä onnistunnut mutta siirsin sen rexin kansioon niin johan käy ja kukkuu!!!

Hjuva homma että pelittää  Smiley
Tumi Hämäläinen

Date Registered: 28.07.06

« Reply #52 on: 25.09.11, 20:06 »

Asensin FinnTreesin (ohjeitten mukaan, käsittääkseni) FS2004:ään, mutta näyttää siltä jotta on käynyt klopaali-metsuri kylässä meillä kun ei ole enää puun puuta missään päin maailmata. Mikähän tässä meni pieleen?

Terrain, Class ja Objects on asennettu... tai ainakin näkyvät simussa paikoilla 1, 2 ja 3. Kai nämä nyt on ok?

"Pää pilvissä, jalat maassa."
Tomi Uutela

Date Registered: 15.03.03

« Reply #53 on: 06.12.11, 16:03 »

Moi,

Mikäköhän olisi paras mahdollinen tapa säätää reunapehmennystä ja 3d asetuksia ylipäätänsäkin FSX:ään? Tuli uusi kone hommattua ja meni sellaiset näyttiksen ajurit sisään joita nHancer ei näemmä enään tue. Nvidia control paneelilla ei vissiinkään ole oikein mitään vaikutusta FSX:ään vai olenko ihan väärässä, ainakaan en saanut toimimaan? Saahan nuo toki simulaattoristakin päälle, mutta olisi se ihan jees että voisi hieman enemmän vaikuttaa siihen kuinka paljon tuota reunapehmennystä on.

Onko muuten FSX.cfg:ssä mahdollista säätää esim. reunapehmennysasetuksia tarkemmin?

-Tomi
tjh80
Former member
« Reply #54 on: 06.12.11, 16:19 »

Mikäköhän olisi paras mahdollinen tapa säätää reunapehmennystä ja 3d asetuksia ylipäätänsäkin FSX:ään? Tuli uusi kone hommattua ja meni sellaiset näyttiksen ajurit sisään joita nHancer ei näemmä enään tue. Nvidia control paneelilla ei vissiinkään ole oikein mitään vaikutusta FSX:ään vai olenko ihan väärässä, ainakaan en saanut toimimaan? Saahan nuo toki simulaattoristakin päälle, mutta olisi se ihan jees että voisi hieman enemmän vaikuttaa siihen kuinka paljon tuota reunapehmennystä on.

Kyllä vaikuttaa, riittävästi resoluutiota ja asetuksia tappiin sitä mukaan kun itselleen välttää. Ei mulla ole ollut ongelmia Nvidian omien asetusten säätöjen suhteen.
Pages: 1 2 [3] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1