X-Plane 9/10 maisemaa tekemään

<< < (5/10) > >>

arskal:
Quote

Vesialueet ei ole suomen osalta kunnossa XP9:ssä

Keskustan korttelit lilluu täten järkyttävän isossa vesivahingossa.



Tämän tiedon löysin:

The short answer is: we are using road/rail/powerline data for our road grid and coastline/lake/polygonal river data for water bodies.  This data replaces our use of TIGER and VMAP0 for those vector features.

Xp10:ssä tullaan käyttämään parempaa dataa tämän tiimoilta.
http://www.x-plane.com/blog/2011/04/osm-what-data-will-the-global-scenery-use/

arskal:
Päivitettyjä shotteja iso kasa.

XP9 Higres puustoa.

Tämä projekti menossa ja ajattelin heittää vähän shotteja miltä näyttää.

Viimeisenä shottipaketissa XP9:n vakiopuusto, Pystyy vertaileen laatua.

http://alaine.dy.fi/XP9_Highres_Trees.rar 

P.S. Aika mielenkiintoinen juttu on se, että nämä melkeinpä lisää FPS:ää, verrattuna vakioihin. 

-arska-

smä:
Quote


Tämä projekti menossa ja ajattelin heittää vähän shotteja miltä näyttää.



Oikein hyvältä näyttää! Laitako myyntiin vai ilmestyykö fsnordic file libraryyn x-plane hakemisto?

arskal:
Tämä teksturointi liittyy vasta OSM-datan natural=wood tagiin. Lisää tulossa sit tuohon landuse=forest tagiin. Eli forest tulee olemaan sit sellaista metsää jota ollaan totuttu näkemään tuolla kaupunkien ulkopuolella.  Havupuuvoittoista jne.  Luultavaa on että tästä tulloopi täysin iliimanen judenssi. Kunhan saadaan suomeen ns. suomalainen puusto. 

arskal:
Leikin vähän objecteilla ja muuttelin katuvalojen valaistusta. Nyt pitää vielä keksiä, miten saadaan autogenin lamppuihin sama valaistus.

Lamppujen halo-efekti muutettu häivytetyksi. Ei näy lampun yläpuolelle ollenkaan. Taustalla näkyy autogenin lamppuja joissa pyöreä pallo halo-efektinä.


http://www.zshare.net/download/98895039586926a1/

-arska-

Navigation

Up one level

Next page

Previous page