BA553 # LIRF-EGLL [LDS/VATSIM]

(1/2) > >>

Saikksa:
Iltaa!

On vierähtänyt taas jokunen tovi viime stoorista, joten päätin taas tulla kiusaamaan teitä. Tänään lennämme British Airwaysin siivillä Roomasta Lontooseen, arvioitua lentoaikaa on kaksi tuntia, ja 25 minuuttia. Oikein miellyttävää matkaa. 

Saikkosen briiffaushuoneessa on jo käyty läpi tuulet reitillä, ja nyt on kenttien vuoro:

Code:

Metarit:

LIRF 231620Z 27007KT CAVOK 22/19 Q1014 NOSIG

EGLL 231620Z 20008KT 170V230 9999 FEW033 18/10 Q1016

EGKK 231620Z 20007KT 150V230 9999 SCT026 16/11 Q1016

TAFFIT:

TAF LIRF 231100Z 2312/2418 25012KT CAVOK
      TEMPO 2312/2318 BKN014
      BECMG 2318/2320 VRB04KT
      TEMPO 2401/2405 4000 BR
      BECMG 2408/2410 26012KT


TAF EGLL 231100Z 2312/2418 24008KT 9999 FEW030 PROB40 2402/2408 7000

TAF EGKK 231100Z 2312/2418 23006KT 9999 FEW030
      BECMG 2322/2401 6000 PROB30 2403/2408 4000 BR

Ja sitten vähän ATS-tiedotetta..

-(FPL-BAW553-IS
-B763/H-SHIRWYX/S
-LIRF0945
-N0404F180 NEMBO T313 ELB/N0453F380 UM729 LUKIM UN851 ELMUR/N0465F400 UL613 DIDOR UT420 ALESO
-EGLL0225 EGKK
-EET/LIRR0019 LIMM0023 LSAS0045 LFFF0101 EGTT0142 REG/GBZHB SEL/CJAP OPR/BAW DOF/110923 RVR/075 RMK/TCAS)

Ylläolevasta tiedotteesta selviää muunmuassa että tänään on 23. päivä Syyskuuta, varakenttämme on Lontoon Gatwick, sekä että tänään koneemme rekisteri on GNZHB.

Kone kylmänä, töihin!
[ Attachment not found - or removed ]

Overheadin valmistelua..
[ Attachment not found - or removed ]

Hmm.. vielä on paljon tehtävää.
[ Attachment not found - or removed ]

Tähän väliin pakollinen ulkokuva Wiljam Simulan iloksi. 
[ Attachment not found - or removed ]

TCAS test OK
[ Attachment not found - or removed ]

Ollaan työnnelty, ja pyydellään rullausohjeita Rooman tornilta.
[ Attachment not found - or removed ]

Rullailua ja ohjauspintojen testailua, hyvin toimii! 
[ Attachment not found - or removed ]

Sitten mennään, V1!
[ Attachment not found - or removed ]

Kaunista.. 
[ Attachment not found - or removed ]

Cruisailua pinnalla 180.
[ Attachment not found - or removed ]

On se tykki, 28 minuuttia, ja pinta 380, ja siinä välissä kerittiin myös menemään noin 10 minuuttia pinnalla 180. 
[ Attachment not found - or removed ]


Cruisesta ei löydy sen  enempää kuvatuksia, voin nyt sen verran kertoa että ainakin Eteläinen Eurocontrol antoi meille hyvät shortcutit, ja että liikennettä oli todellä vähän verrattuna siihen että on Perjantai-ilta.

Lontoossa tullaan ALESIN kautta BIG3B lähestymiseen kiitotielle 27L, Lontoossa on odotettavissa piuhaa niin Torniin, kuin rullaukseenkin.

[ Attachment not found - or removed ]


Tiputellaan pinnalle 100.
[ Attachment not found - or removed ]

Siinä vielä kartta lähestymisestä.
[ Attachment not found - or removed ]

Spotterit hereillä myös täällä. 
[ Attachment not found - or removed ]

Pilluutin heivattu, nyt tehdään se oman käden oikeudella!
[ Attachment not found - or removed ]

.. ja sen näköstä se olikin.
[ Attachment not found - or removed ]

Ja näin suunniteltiin.
[ Attachment not found - or removed ]

Kiitotie vapautettu, jatketaan rullausta kohdi maailamn kauneinta terminaalia, eli Terminaali vitosta. 
[ Attachment not found - or removed ]

Seuraillaan marsua.
[ Attachment not found - or removed ]

OK! 
[ Attachment not found - or removed ]

Matkustajat ovat ulkona, siivous- ja cateringfirma ovat saapuneet hoitamaan hommiaan, vielä ohjaamossa viimeiset valmistelut.
[ Attachment not found - or removed ]

Ja se on siinä, nyt Corolla alle, ja nukkumaan.
[ Attachment not found - or removed ]

Tulipa taas ruma stoori, mutta antaa olla.
Jokatapauksessa, kiitos ja kumarrus, kommentointi on pakollista. 

Wiljam Simula:
Quote

Tähän väliin pakollinen ulkokuva Wiljam Simulan iloksi. 

Hehheh, niimpä niin Hieno stoori ja etenkin konetyyppi

mato zxc:
Jos BA:lla vetelet ni vaihda toi speedtape-EADI siihen standardi moodii...

Joona:
Eikös korkeusperäsin ja siivekkeet testata erikseen eli ei molempia yhtä aikaa.

mato zxc:
Mutta Saikkosella on asiallinen yhtiö ja konetyyppi alla! 

Navigation

Up one level

Next page