FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.05.17, 19:14

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/  (Read 1763 times)
Jetro Eemeli Rouvali
Offline Offline

Posts: 948
Date Registered: 15.01.11

GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« on: 25.10.11, 15:41 »

Lähdettiin viemään turistit Lanzarotesta takasin koto-Suomeen  Smiley


Rullataan odotukseen kiitotie 21


[ attachment removed / expired ]


l/u


[ attachment removed / expired ]



Vielä viimeiset valmistelut ennen lentoonlähtöä


[ attachment removed / expired ]


Ilmassa


[ attachment removed / expired ]


 Cool


[ attachment removed / expired ]


Cruisailua pinnalla FL260


[ attachment removed / expired ]


Pilveä pukkas Undecided


[ attachment removed / expired ]


Nopeus pukkasi aina välillä vähän yli 500  Smiley


[ attachment removed / expired ]


Night


[ attachment removed / expired ]



Transaero:n 737 paineli ohi niin nopiaan että hyvä kun kerkisi ottaa kuvan  Grin


[ attachment removed / expired ]


Alaspäin pinnoille FL70



[ attachment removed / expired ]


Visuaali 22L


[ attachment removed / expired ]


Kämäsesti loppuosalle ja laskuun  Roll Eyes


[ attachment removed / expired ]


Maahan päästiin kuitenkin


[ attachment removed / expired ]


Vielä päästellään matkustajat koneesta ulos


[ attachment removed / expired ]



Lentoaikaa tuli arviolta noin 6h 14:00-20:00 ja operointi virheitä on varmasti niin paljon ettei loppua näy Grin mutta kuitenkin, kiitos kun jaksoitte katsoa.

Canon EOS 600D + EFS 18-55mm + EFS 55-250mm + Sigma 150-500/5-6.3 APO DG OS.
Teemu Kokkonen
Offline Offline

Posts: 1684
Date Registered: 25.10.08

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #1 on: 25.10.11, 16:13 »

Kannattaisi ajaa korkeammilla pinnoilla kuin 260.  Wink  Tuskin koneen performanssi rajoittaa pinnan noin alas.
« Last Edit: 25.10.11, 19:38 by Teemu Kokkonen »

Intel i7-6700K MSI GTX1070 16 GB DDR4
Iiro Helminen
Offline Offline

Posts: 964
Date Registered: 04.02.10

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #2 on: 25.10.11, 19:22 »

Kannattaisi ajaa korkeammilla pinnoilla kuin 260.  Wink  Tuskin koneen performassi rajoittaa pinnan noin alas.

Kyllä pinnalle 410 pitäs maksimissaa päästä  Cheesy olisko VNAVin käyttö?

ASUS P8Z68-V/GEN3 || Core i5 2500K @4,8Ghz || HyperX 1600Mhz 16Gb || ASUS GTX1070 8Gb || Corsair TX650 V2 || Corsair H100i || 120Gb SSD || 1,5 Tb HDD || FD Define R4
Teemu Kokkonen
Offline Offline

Posts: 1684
Date Registered: 25.10.08

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #3 on: 25.10.11, 19:38 »

Kyllä pinnalle 410 pitäs maksimissaa päästä  Cheesy olisko VNAVin käyttö?
Pääse toki, mutta ei tietenkään täydessä lastissa.  Grin

Intel i7-6700K MSI GTX1070 16 GB DDR4
Jaakko Rissanen
Offline Offline

Posts: 1908
Date Registered: 01.07.03

WWW
Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #4 on: 25.10.11, 19:48 »

Ehkäpä joku laitevika pakotti pysymään poissa RVSM-ilmatilasta.
Mika Virolainen
Offline Offline

Posts: 3243
Date Registered: 18.12.01

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #5 on: 26.10.11, 05:20 »


Joona Väisänen
Offline Offline

Posts: 6037
Date Registered: 27.10.01

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #6 on: 26.10.11, 13:32 »

Sähän lennät ATR:llä korkeammalla kuin B737:llä Shocked Roll Eyes

Tässä viestissä on liikaa hymiöitä.
Jetro Eemeli Rouvali
Offline Offline

Posts: 948
Date Registered: 15.01.11

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #7 on: 26.10.11, 14:36 »

Sähän lennät ATR:llä korkeammalla kuin B737:llä Shocked Roll Eyes

Tässä viestissä on liikaa hymiöitä.

Polttoainetta jäi vain vähän lennon jälkeen jäljelle, sen takia lensin niin alhaalla ja lennon alussa kerosiinia oli 100%

Canon EOS 600D + EFS 18-55mm + EFS 55-250mm + Sigma 150-500/5-6.3 APO DG OS.
Tuomas Kuukasjärvi
Offline Offline

Posts: 2523
Date Registered: 12.02.04

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #8 on: 26.10.11, 14:51 »

Polttoainetta jäi vain vähän lennon jälkeen jäljelle, sen takia lensin niin alhaalla ja lennon alussa kerosiinia oli 100%

Ookkonää nyt aivan tosissas???

Jesperi Lauhio
Offline Offline

Posts: 3045
Date Registered: 12.01.09

WWW
Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #9 on: 26.10.11, 16:13 »

Tollasessa lähestymisessä se on Go Aroundin paikka Wink Jasiis kannattaa hankkia niitä softia (FSBuild + TopCat), jotta saat noi löpöt laskeskeltua oikein Smiley

Happy landings!

HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Joonas Nukarinen
Offline Offline

Posts: 891
Date Registered: 29.10.09

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #10 on: 26.10.11, 16:21 »

Tollasessa lähestymisessä se on Go Aroundin paikka Wink Jasiis kannattaa hankkia niitä softia (FSBuild + TopCat), jotta saat noi löpöt laskeskeltua oikein Smiley

Mutta eihän sillä ole mitään väliä kunhan "maahan päästään kuitenkin". Eikä bensoista tarvitse välittää, kyllä sitä on siellä ihan tarpeeksi lennon jälkeenkin.
Iiro Helminen
Offline Offline

Posts: 964
Date Registered: 04.02.10

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #11 on: 26.10.11, 17:53 »

Polttoainetta jäi vain vähän lennon jälkeen jäljelle, sen takia lensin niin alhaalla ja lennon alussa kerosiinia oli 100%

Eiks kannattas mennä korkeemmalle? Säästys sitä keroa vähäsen... eikai nyt tartte täytee lataa et Lanzarotelta pääsee takasin?
« Last Edit: 26.10.11, 18:00 by Iiro Helminen »

ASUS P8Z68-V/GEN3 || Core i5 2500K @4,8Ghz || HyperX 1600Mhz 16Gb || ASUS GTX1070 8Gb || Corsair TX650 V2 || Corsair H100i || 120Gb SSD || 1,5 Tb HDD || FD Define R4
Henri Pälkäs
Offline Offline

Posts: 466
Date Registered: 14.06.10

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #12 on: 26.10.11, 18:36 »

Mutta eihän sillä ole mitään väliä kunhan "maahan päästään kuitenkin". Eikä bensoista tarvitse välittää, kyllä sitä on siellä ihan tarpeeksi lennon jälkeenkin.

Tuo on aivan totta! Sehän on vain virtuaalilentämistä, oikeesti, mitä väliä?


Iiro Helminen
Offline Offline

Posts: 964
Date Registered: 04.02.10

Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #13 on: 26.10.11, 18:44 »

Tuo on aivan totta! Sehän on vain virtuaalilentämistä, oikeesti, mitä väliä?

Sitte suoraa vaa asetuksista unlimited fuel?

EDIT: Ton iFlyn kanssa tulee ihan mukiinmenevä tutoriaali, kannattanee se pariin otteeseen lentää ni tulee kone tutuksi, oikeesti joskus on hyvä tarttua manuskoihin  thmbup
« Last Edit: 26.10.11, 18:52 by Iiro Helminen »

ASUS P8Z68-V/GEN3 || Core i5 2500K @4,8Ghz || HyperX 1600Mhz 16Gb || ASUS GTX1070 8Gb || Corsair TX650 V2 || Corsair H100i || 120Gb SSD || 1,5 Tb HDD || FD Define R4
Jesperi Lauhio
Offline Offline

Posts: 3045
Date Registered: 12.01.09

WWW
Re: GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/
« Reply #14 on: 26.10.11, 18:59 »

EDIT: Ton iFlyn kanssa tulee ihan mukiinmenevä tutoriaali, kannattanee se pariin otteeseen lentää ni tulee kone tutuksi, oikeesti joskus on hyvä tarttua manuskoihin  thmbup
+1

Happy landings!

HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1