GCRR-EFHK/Tuifly Nordic/B737/IVAO/

(1/3) > >>

pikkupilotti:
Lähdettiin viemään turistit Lanzarotesta takasin koto-Suomeen 


Rullataan odotukseen kiitotie 21


[ Attachment not found - or removed ]


l/u


[ Attachment not found - or removed ]



Vielä viimeiset valmistelut ennen lentoonlähtöä


[ Attachment not found - or removed ]


Ilmassa


[ Attachment not found - or removed ]


 


[ Attachment not found - or removed ]


Cruisailua pinnalla FL260


[ Attachment not found - or removed ]


Pilveä pukkas


[ Attachment not found - or removed ]


Nopeus pukkasi aina välillä vähän yli 500 


[ Attachment not found - or removed ]


Night


[ Attachment not found - or removed ]



Transaero:n 737 paineli ohi niin nopiaan että hyvä kun kerkisi ottaa kuvan 


[ Attachment not found - or removed ]


Alaspäin pinnoille FL70



[ Attachment not found - or removed ]


Visuaali 22L


[ Attachment not found - or removed ]


Kämäsesti loppuosalle ja laskuun 


[ Attachment not found - or removed ]


Maahan päästiin kuitenkin


[ Attachment not found - or removed ]


Vielä päästellään matkustajat koneesta ulos


[ Attachment not found - or removed ]



Lentoaikaa tuli arviolta noin 6h 14:00-20:00 ja operointi virheitä on varmasti niin paljon ettei loppua näy mutta kuitenkin, kiitos kun jaksoitte katsoa.

Teemuxs:
Kannattaisi ajaa korkeammilla pinnoilla kuin 260.    Tuskin koneen performanssi rajoittaa pinnan noin alas.

mato zxc:
Quote

Kannattaisi ajaa korkeammilla pinnoilla kuin 260.    Tuskin koneen performassi rajoittaa pinnan noin alas.


Kyllä pinnalle 410 pitäs maksimissaa päästä  olisko VNAVin käyttö?

Teemuxs:
Quote

Kyllä pinnalle 410 pitäs maksimissaa päästä  olisko VNAVin käyttö?

Pääse toki, mutta ei tietenkään täydessä lastissa. 

jr:
Ehkäpä joku laitevika pakotti pysymään poissa RVSM-ilmatilasta.

Navigation

Up one level

Next page