Sökes: fungerande AFCAD till ESGG av Swedflight (FS9)

(1/3) > >>

windh:
Hej, jag installerade nyligen min "gamla" ESGG.. Av någon anledning så parkerade AIn helt konstigt, på gräset etc, så jag letade efter en uppdaterad AFCAD. Den jag tillslut hittade gjorde att parkeringen fungerande, men när jag senare flyger in för att fånga LOC till bana 03 inser jag att denna AFCAD helt saknar ILS för banorna... 

Finns det någon vänlig själ som har en fullt fungarende AFCAD, med bra AI parkering OCH fungerande ILS så vore jag ytterst tacksam om jag kunde få en kopia..

Mvh

Johan

Biggles125:
Hej Johan.

PM:a din e-mail så skickar jag en afcad för ESGG som Erik Björnwall gjort. Det brukar borga för fungerande afcad. Det är på tiden att den blir riktigt testad 

Hasse

windh:
Tack Hasse, PM on the way!

windh:
Fick du min adress? 

Mvh

Johan

windh:
Fick rätt på AI parkeringen... Insåg inte att jag satt med den gamla ESGGn.. V1 alltså... När jag bytade till V2 fungerar AIn som den ska.

Dock har jag fortfarande ingen ILS!

Hasse var vänlig och skickade en fil, "AF2_ESGG.bgl" (skapad av Erik Björnwall). Men varken denna eller den fil som kommer med ESGG V2 "SWFL_AF2_ESGG_V2.bgl" verkar ha någon ILS till banorna!

Om jag öppnar dem med min AFX editor och går in på "Navaids" så är där helt tomt. Ingen ILS, inga markers, ingenting...

Nån som har nåt förslag?

Mvh

Johan

Navigation

Up one level

Next page