PMDG:s 737 svår?

(1/2) > >>

caroline123:
HEJ.

Någon som testat att flyga (och navigera) PMDG:s nya 737:a på  enklast tänkbara sätt? Hur blir det då? I tidigare inlägg på detta forum har det sagts att planet även kan flygas på en icke svår nivå! Stämmer det? Kräver planet mycket kraft av datorn? Idag flyger jag Aerosofts Airbus X utan problem .
Hälsningar

Kjell

kpf93:

HEJ.

Någon som testat att flyga (och navigera) PMDG:s nya 737:a på  enklast tänkbara sätt? Hur blir det då? I tidigare inlägg på detta forum har det sagts att planet även kan flygas på en icke svår nivå! Stämmer det? Kräver planet mycket kraft av datorn? Idag flyger jag Aerosofts Airbus X utan problem .
Hälsningar

Kjell

Enligt PMDG så är den byggd för både nybörjare och avancerade flygsimmare, så tror nog inte det kommer bli några problem. Den tar lite FPS ja men för den kvalitén man får så är den grym!

Nigge:
Det följer med väldigt bra tutorial som om du följer den så kommer det gå bra!
och FPS mässigt så drar den iaf. hos mig inte mer än Airbus X så du kommer nog klara dig galant!

caroline123:
Tack för svaren.

Kjell

caroline123:
hej igen.

Jag har kollat in träningsmanualen till PMDG 737 NG och av den framgår att man måste gå igenom en ganska omfattande procedur innan kärran är klar för start. Någon som testat och vet hur man snabbt får igång planet och kan komma iväg?

Kjell

Navigation

Up one level

Next page