FS i graven?

(1/2) > >>

cast65:
Var tror ni, i och med att utvecklingen av Flightsimulator har gått i graven, sedan länge. Är X-Plane här för att ta över?

http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=article_detail&s_supplier_aid=11971&s_design=DEFAULT&shopfilter_category=Flight+Simulation&s_language=english

Carl

Nigge:
Med tanke på att FS9 fortfarande har en så stor del av marknaden när det gäller addon och användare och FSX precis har börjat få fäste så tror jag nog inte att xPlane eller liknande kommer ha en chans på ett bra tag...

thomashjelm:

Jag tror snarare att Flight kommer ta över, Xplane ser ok ut men vi behöver så många fler addons innan det slår igenom på något större sätt. Det ser fint ut tycker jag men det ser inte ut som FS som jag använt de senaste 14 åren. Det har också ändrats massor men det har ändå alltid varit detsamma.

/T

Zekehund:
Själv tror jag att X-plane kommer att blomma ut... Om man ser till bilder så är det helt fantastiskt... Sen att PMDG har gått ut med att man ska försöka konvertera 737:an och 747:an gör ju inte saken sämre...

Flight tror jag inte alls på... Arcade liknande flyg med Windows Live Games...Nej tack

thomashjelm:

Flight tror jag inte alls på... Arcade liknande flyg med Windows Live Games...Nej tack

Varför tror du att Flight skulle bli något sådant?

/T

Navigation

Up one level

Next page