Kerro vitsi

<< < (41/1228) > >>

arttula:
Buu ! Tosi vanha - ja huono  
Onneksi saan viettää tämä(kin) joulun täällä EFHK:lla

Arttu

Näin joulun alla kaiken kiireen, hössötyksen ja yltäkylläisyyden keskellä hiljentykäämme kuitenkin muistamaan myös niitä yhteiskuntamme vähäosaisia onnettomia, jotka joutuvat jälleen viettämään tämänkin joulun...

...Turussa.

teemuv:
Pitäähän sitä ihmisten itä-suomalaisessa satamakaupungissa kertynyttä pahaa oloaan päästä purkamaan
No kyl me se kestetään...

mikähän hinku näillä Itä-Suomen kolhoosikylässä asuvilla on parjata turkulaisia??? ...ihmettelenpä vain.

mkallas:
Siirrytääns Turusta taas aiheeseen..

A woman got pulled over for speeding by a California Highway Patrol motorcycle officer. When he walked up to her window and opened his ticket book she said, "I bet you're going to sell me tickets to the Highway Patrol Ball."
He replied, "No, Ma'am, highway patrolmen don't have balls." There followed a moment of silence while she smiled and he realized what he had said :-X. Without saying another word, he closed his book, got back on his motorcycle and left.

MikkO

motojuzzi:

Kävin eilen illalla kaupassa. Olin sisällä vain noin viisi minuuttia, mutta kun tulin ulos oli moottoripyöräpoliisi kirjoittamassa sakkolappua, koska parkkikiekko oli unohtunut.
Menin poliisin luo ja sanoin "Hei, eikös sakon voisi jättää väliin, kun tämä on ainoa auto parkissa?". Poliisi ei sanonut mitään, vaan jatkoi lapun kirjoittamista. Niinpä sanoin poliisia virkaintoiseksi natsiksi.
Hän katsoi minua ja kirjoitti uuden sakon etukilven puuttumisesta!!
Sitten sanoinkin poliisia jo v**un k***pääksi. Poliisi kirjoitti sakon loppuun, laittoi sen pyyhkijän alle, ja aloitti kirjoittamaan seuraavaa renkaiden kulutuspinnasta!!
Tätä jatkui ehkä vartin. Minä haukuin poliisia ja hän kirjoitti uusia sakkoja, kunnes sanoi vievänsä minut asemalle jos vielä jatkaisin ja ihmetteli enkö välitä sakoista mitään. En sanonut mitään, vaan odottelin poliisin poistumista.

Mutta minä en välittänyt, koska minun autoni oli kotona tallissa

Karmaa!!!

priha:
Jenkki, arabi, somali ja suomalainen matkustivat junassa. Jenkki heitti rehvastellen ison setelinipun ikkunasta ulos ja sanoi: "Tuota meillä on niin maan perkuleesti Amerikassa!"

Arabilla oli sattumalta pieni öljytynnyri mukana. Hän ei halunnut jäädä huonommaksi, vaan viskasi sen ulos ja sanoi: "Meillä kotona tuohon kamaan melkein hukkuu!"

Somali katsoi hetken suomalaista ja ärähti: "Älä *****na kuule yritäkkään!"  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page