Kerro vitsi

<< < (57/1230) > >>

mazze:

Nauraako täällä joku???

Minä, mutta eikö tuo ole tarkoitettu viihteeksi

kahimb:

Minä, mutta eikö tuo ole tarkoitettu viihteeksi

EI!
Pysytäänpä nyt asialinjalla, olkoonkin otsikkona: "Kerro vitsi"

Esa:
Minä olin armeijassa ilmatorjunnassa. Siinä kun tutkavaunun antenni suunnataan tykkien kanssa, niin ukko hyppii vaunun katolla sen antennin edessä. Kouluttaja kysyi:
- Tykkimies sejase, miksi on tärkeää varmistaa, ettei tutka ole toiminnassa, ennen kuin nousette vaunun katolle?
- Ööö...
- Pidättekö paistetuista munista?

Niissähän on tosiaan aallonpituus mikroaaltoalueella. Tehoa vaan on pikkuisen enemmän kuin uunissa

juksii:

Juu, noin ne väittää. Oli tullu tipusta broileri, kun oli jonkun tutkan ohi lentänyt. Tiedäppä sitten taas todenperäisyyttä...

Ei toi oiken mahdollista ole vaikka tehot ovatkin maksimissaan luokkaa gigawatteja (siis pulssiteho) ja taajuudet aika lähellä mikroaaltouunia. Tosin jos ihan antenni vierestä menee, niin ehkä...

Joskus jossain venäläisessä tutkavehkeessä joita oli suomessakin käytössä olivat valittaneet, että sisällä oli aivan liian pimeetä. Sinne sitten asennettiin loisteputket sisälle ja ne olivat hehkuneet jo ennenkuin oli saatu sähköjä niille vedettyä.
Oli sitten hiukan suojattu lisää sitä työtilaa  

teemukjp:
Tämän saippuan 'käyttöohjeet' pisti hieman hymyilyttämään, piti oikein ottaa kuva. Mitenkähän kukaan muu osaa tuota nyt käyttää, kun ohjeet on vain amerikkalaisille. Pitäisikö soittaa Karpolle?

[ Attachment removed / expired ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page