Kerro vitsi

<< < (801/1228) > >>

arttula:

Se kuuluisaksi tullut kestosuosikki - TUNNEÄLY - määritelmä:

Melko yleisenä tunneälyn määritelmänä voidaan pitää tiedon puutetta yhdistettynä kyvyttömyyteen ja siitä johtuvaan haluttomuuteen tehdä loogisia johtopäätöksiä.

Soveltuvin osin voidaan tunneälynä pitää myös sitä, että älyää anoppinsa hautajaisissa olla viheltelemättä.

Loistava määritelmä. Kiitos tuosta! Pitää painaa mieleen...

Crayfishguru:
Ajattelin perustaa kilpailevan AA-liikkeen. Siis AA = Anonyymit Atleetit.

Toimintaperiaate pähkinänkuoressa:

Kun sun alkaa tehdä mieli, simmaamaan, skimbaamaan, skrinnaaman, luffaamaan, futaaman tms., niin vain soitto Anonyymien Atleettien päivystävälle humalaiselle, joka lähtee dokaamaan kanssasi, kunnes tilapäinen mielenhäiriösi on mennyt ohi.

arttula:

Ajattelin perustaa kilpailevan AA-liikkeen. Siis AA = Anonyymit Atleetit.

Toimintaperiaate pähkinänkuoressa:

Kun sun alkaa tehdä mieli, simmaamaan, skimbaamaan, skrinnaaman, luffaamaan, futaaman tms., niin vain soitto Anonyymien Atleettien päivystävälle humalaiselle, joka lähtee dokaamaan kanssasi, kunnes tilapäinen mielenhäiriösi on mennyt ohi.

Laitapa tänne heti yksi jäsenilmoituskaavake !!

Crayfishguru:
Mutta kestääkö sitten kantti myös miiteissä nousta seisomaan ja hokea maaginen mantra: "Olen Arttu Lahdenperä - Atleetti."?

arttula:

Mutta kestääkö sitten kantti myös miiteissä nousta seisomaan ja hokea maaginen mantra: "Olen Arttu Lahdenperä - Atleetti."?

Kantti kestäisi, mutta en yleensä valehtele. Voisin kyllä nousta seisomaan, ja sanoa: "Olen Arttu Lahdenperä - Wannabe Atleetti".

Navigation

Up one level

Next page

Previous page