Kerro vitsi

<< < (933/1230) > >>

55-HO:

Mihin tää maailma on menossa 

EI MIHINKÄÄN, ONNEKSI 

Risto

JAQ:
Kreivi kysyi: " James, voikos ovikello lyödä korville?"

James:" Herra Kreivi, ei todella voi"

Kreivi: " sitten se oli sisäkkö, jota painoin"

Jufernaut:

E-mail vitsi.......

Cathy ^. ^

Poliisi joutui sulkemaan Tikkurilassa sijaitsevan ravintolan henkilökunnan tapaninpäivänä.
Iltalehti.fi  27.12.09

jr:
Vanha hollantilainen herrasmies kysyi tutulta pastorilta voisiko hän millään kuunnella miehen synnintunnustuksen:
"Totta kai", vastasi pappi ihmetellen.
"Isä, saksalaisten hyökätessä maahamme toisen maailmansodan aikana nuori kaunis neito koputti oveani ja pyysi minua piilottamaan hänet saksalaisilta. Järjestin hänelle piilopaikan ullakoltani ja saksalaiset eivät koskaan löytäneet häntä."
"Mutta tuohan on hieno asia, eihän tuossa ole mitään tunnustamisen syytä", totesi pastori.
"Tämä pahenee vielä, isä. Olin heikko ja kerroin hänelle, että hänen tulee maksaa piilopaikasta. Ja rahaahan hänellä ei ollut, joten..."
"No, ajat olivat tuolloin vaikeat. Otitte riskin, olisitte kärsineet hirvittävästi mikäli saksalaiset olisivat tajunneet sinun piilottelevan häntä. Olen varma, että Jumala kaikessa hyvyydessään ymmärtää tekosi."
"Kiitoksia isä, tämä helpotti paljon! Voinko kysyä vielä yhden kysymyksen?"
"Totta kai."
"Tarvitseeko minun kertoa hänelle, että sota on jo loppunut?"

--

Syystä jonka tulette huomaamaan, seuraava on pakko laittaa englanniksi:

A priest and a shepherd from Australia participate in a TV game. After answering all the questions, there is a tie. So both are given one final assignment. It is to write a poem in three minutes, using the word "Timbuktu". It is a city in Africa.

The priest returns with the fruit of his inspiration:

"I was a father all my life,
I had no children, had no wife,
I read the bible through and through
on my way to Timbuktu ... "

The poem makes a great impression, and the priest smells a sweet victory. But then comes the shepherd, with his winning masterpiece:

"When Tim and I to Brisbane went
We met three women cheap to rent.
They were three and we were two,
So I booked one and Tim Booked Two ... "

Lentokärpänen:
Tuli tuota Matti ja Mervi ketjua lukiessa tällänen vitsi mieleen.

Lumikki, Peukaloinen ja Quasimodo olivat markkinoilla ja huomasivat teltan missä oli maonos " Maailman paras tietäjä tietää kaiken "
Ensin telttaan meni Lumikki joak halusi tietää onko hän maailman kaunein. Ei kulunut kuin viisiminuuttia ja Lumikki tuli iloisena ulos teltasta ja sanoi - minä olen maailman kaunein-. Seuraavaksi teltaan astui sisälle Peukaloinen joka halusi tietää onko hän maailman pienin. Viisi minuuttia ja peukaloinen tuli riemusta hyppien ulos ja sanoi - Jippii minä olen maailman pienin -. Viimeisenä telttaan meni Quasimodo joka halusi tietää onko hän maailman rumin. Kului  viisi minuuttia, kului   kolmekymmentäminuuttia, vihdoin tunnin kuluttua Quasimodo tuli hyvin surullisena ja allapäin teltasta ja kysyi - Kuka helv**** on Mervi Tapola -

Navigation

Up one level

Next page

Previous page