Kerro vitsi

<< < (97/1228) > >>

tigert:
Pikkunassikkana legenda oli että jotkut oli kiusanneet vähän yksinkertaista kioskinmyyjää kysymällä että onko pingispallon pumppuja myydä..

//Tuomas

mmniemi:

Pikkunassikkana legenda oli että jotkut oli kiusanneet vähän yksinkertaista kioskinmyyjää kysymällä että onko pingispallon pumppuja myydä..

Yksi hyvä tuote, mitä voi kysyä, on sytkärin irtokipinät, mieluusti Coltin sytkäriin. Ja toinen on naps-sytyttimet

ilkkapo:
Miesnäkökulmaa naisautoilijoista...

Minä olin tänä aamuna ajamassa Itäväylää, kun satuin kattomaan sivulle ja siellähän ajoi joku muija upouutta Audia.
Se kaahasi jotain 120 kilsaa tunnissa.
Samalla se meikkasi itseään kaksin käsin, naama kiinni taustapeilissä ja ohjasi rattia kyynärpäällään.
Vilkaisin hetkeksi tien suuntaan ja kun katsoin sitä muijaa uudelleen, niin eikös se ollut juuri tunkemassa mun kaistalle. Samalla se jatkoi paklaustaan niin kun mitään ei olis tapahtunut.

Minä säikähdin niin, että tiputin matkapartakoneen kinkkuvoileivälle, jota pidin vasemmassa kädessä. Siinä paniikissa mikä syntyi, kun yritin väistää sitä helv**** ämmää ohjaamalla rattia polvillani, kännykkä tipahti leuan ja olkapään välistä kahvimukiin mun jalkojen väliin.

Tietenkin tulikuumat kahvit roiskui munille.

Se sattui niin s******sti, että huusin ääneen. Silloin multa putosi tupakka suupielestä, poltti reiän mun parhaaseen rotsiin, ja  tärkee puhelu jäi kesken!

Miks h******sä naisia päästetään auton rattiin??!!

seaandtr:
Miks h******sä naisia päästetään auton rattiin??!!   Mainiota.  

westmi:
Eräs Microsoftin parhaista teknikoista lähetettiin sotilasharjoituksiin.
Kivääriammunnassa hän ampui 10 laukausta taulua kohti. Tulosten tarkistuksessa
tuli tieto että jokaikinen ammus oli mennyt ohi. Teknikko katsoi kivääriä,
sitten taulua, uudestaan kivääriä ja vielä kerran taulua. Sen jälkeen
hän latasi kivääriin yhden panoksen, laittoi sormensa piippuun ja
laukaisi. Hänen sormensa (kuten oletettua) silppuuntui täysin. Tämän
jälkeen teknikko huusi innoissaan maalitaulun vieressä istuvalle pisteen-
laskijalle: "VIAN ON OLTAVA SIELLÄ PÄÄSSÄ!".

Navigation

Up one level

Next page

Previous page