Kerro vitsi

<< < (1001/1228) > >>

55-HO:

/painaa peräsintä oikealle...

------ 

mmniemi:

------ 

Mitä naurat? Niin se vain on...

Tuollainen trimmilätkä toimii nimenomaan niin, että sitä poikkeuttamalla saadaan aikaan paine, joka kääntää/painaa varsinaista peräsintä haluttuun suuntaan. Vasemmalle poikkeutettu trimmilätkä kääntää/painaa peräsintä oikealle, mikä taas kääntää koneen nokkaa oikealle...

55-HO:

Mitä naurat? Niin se vain on...

Tuollainen trimmilätkä toimii nimenomaan niin, että sitä poikkeuttamalla saadaan aikaan paine, joka kääntää/painaa varsinaista peräsintä haluttuun suuntaan. Vasemmalle poikkeutettu trimmilätkä kääntää/painaa peräsintä oikealle, mikä taas kääntää koneen nokkaa oikealle...

Emää mittään naura , korkeintaan olen huvittuuntunu. Mikkomies kirjoittelee niinku olis ammatikseen 2-moottorista tyyränny ...

mmniemi:

Emää mittään naura , korkeintaan olen huvittuuntunu. Mikkomies kirjoittelee niinku olis ammatikseen 2-moottorista tyyränny ...

Pitäisikö olla? Eikö täällä saa kirjoittaa asiasta, jos ei omaa rautaista ammattitaitoa? Pelkkä terve maalaisjärki ei ilmeisesti riitä perusteeksi  sille, että voi asioista kirjoittaa? Joo, pitää varmaan lopettaa kirjoittelu, ettei Ristomies ja muut ammattikirjoittajat vallan tikahdu... 

juksii:

Se varmaan huvittaa lisää, että trimmilätkä toimii samalla tavalla myös 1-moottorisessa.   

Navigation

Up one level

Next page

Previous page