Kerro vitsi

<< < (1033/1228) > >>

botseri:
PENIS pyytää palkankorotusta seuraavista syistä: tekee ruumiillista työtä. Työskentelee syvyyksissä. Menee pää edellä joka paikkaan. Sillä ei ole lomaa vkonloppuisin eikä juhlapyhinä. Sille ei makseta yötyökorvausta. Sen työpaikalla on huono ilmastointi ja se työskentelee korkeissa lämpötiloissa sekä sen työ altistaa tartuntataudeille.... 

ovalila:

.....sitä paitsi seisomatyöstä tulee suonikohjuja......

Kalevile:

.....sitä paitsi seisomatyöstä tulee suonikohjuja......

Olen ymmärtänyt, että ne olisivat itse "työssä" vaan ihan eduksi.

vesaline:
Tämä juttu on totta mutta sen verran kuitenkin hauska että kerron sen vitsinä. Merikapteeniystäväni istui Reposaaren satamapuistossa sokean ystävänsä kanssa kauniina kesäsunnuntaina. Sokea kaveri sanoi yht´äkkiä että kui mul tuli paistetu silakahaju nokkaa. Pittää vissi lähtee kyssyy onks muija paistanu silakoit. Tähän merikapteeni tuumasi että, Ei ne silakoit ollu, Tost ohi marssi vaa parikymment naiste partiolippukunna naist ja kylssen täl helteet tiät mikä sillo alkaa haisee.
Valitan murretta mutta toivottavasti juttu aukeaa.

botseri:
Nainen ilkkui rannalla loikoilevaa mahakasta miestä, taputti tämän vatsaa ja sanoi: "No mut siin onkin oikee sikspäkki. Onks Karlsbergiä vai Karjalaa?" Mies vastasi naiselle: "Siinä on hana alla, voit maistaa itse."

Navigation

Up one level

Next page

Previous page