Kerro vitsi

<< < (1041/1230) > >>

ovalila:
Vanha tämäkin mutta silti irtosi hymynpoikanen...

CNN News photographer quickly used a cell phone to call the local airport to charter a flight.   He was told a twin-engine plane would be waiting for him at the airport.  Arriving at the airfield, he spotted a plane warming up outside a hanger.   He jumped in with his bag, slammed the door shut, and shouted, 'Let's go'.   The pilot taxied out, swung the plane into the wind and took off.  Once in the air, the photographer instructed the pilot, 'Fly over the valley and make low passes so I can take pictures of the fires on the hillsides.'

'Why?' asked the pilot.

'Because I'm a photographer for CNN’, he responded, 'and I need to get some close up shots.'

The pilot was strangely silent for a moment.   Finally he stammered,

~

'So, what you're telling me, is . . . You're NOT my flight instructor?'

skyllonen:

Vanha tämäkin mutta silti irtosi hymynpoikanen...

CNN News photographer quickly used a cell phone to call the local airport to charter a flight.   He was told a twin-engine plane would be waiting for him at the airport.  Arriving at the airfield, he spotted a plane warming up outside a hanger.   He jumped in with his bag, slammed the door shut, and shouted, 'Let's go'.   The pilot taxied out, swung the plane into the wind and took off.  Once in the air, the photographer instructed the pilot, 'Fly over the valley and make low passes so I can take pictures of the fires on the hillsides.'

'Why?' asked the pilot.

'Because I'm a photographer for CNN’, he responded, 'and I need to get some close up shots.'

The pilot was strangely silent for a moment.   Finally he stammered,

'So, what you're telling me, is . . . You're NOT my flight instructor?'

Sori vaan en ymmärrä mitään. Jos laitatte suomenkieliselle palstalle tällaisia juttuja olisi kiva jos ne myös olisi käännetty suomeksi. Mä taidan ollakin ainut henkilö joka ei ymmärrä engelskaa.

Koo:
Googlen kääntäjällä:

CNN News valokuvaaja nopeasti käytetty matkapuhelin soittaa paikallisen lentokentän charter lennolla. Hänelle kerrottiin, kaksimoottorinen kone olisi odottamassa häntä lentokentällä. Saapuessaan lentokentälle, hän huomasi kone lämpenee ulkopuolella ripustin. Hän hyppäsi hänen pussiin, iski oven kiinni ja huusi, "Mennään".Lentäjä rullasi ulos, pyörähti kone tuuleen ja lähti. Kun ilmassa, valokuvaaja kehotti lentäjä, "Fly yli laakson ja low kulkee niin voin ottaa kuvia tulipalojen rinteillä."

"Miksi?" kysyi lentäjä.

"Koska olen valokuvaaja CNN", hän vastasi, "ja minun täytyy saada joitakin läheltä laukausta."

Pilotti oli oudon hetken hiljaa. Lopuksi hän änkytti,

"No, mitä sanot, on. . . Et ole minun lennonopettaja? "

Ja sitten kunnolla käännettynä (edellisen stilisoiden):

CNN -uutiskanavan valokuvaaja soitti matkapuhelimellaan paikalliselle lentokentälle saadakseen tilauslennon kuvauskeikalleen. Hänelle kerrottiin, että kaksimoottorinen kone olisi odottamassa häntä lentokentällä. Saapuessaan lentokentälle, hän huomasi koneen lämmittelemässä moottoreitaan hangaarin ulkopuolella. Hän hyppäsi kyytiin kuvausreppuineen, iski oven kiinni ja huusi, "Mennään". Lentäjä rullasi, ja pyöräytti kone tuuleen ja nousi lentoon. Kun oltiin ilmassa, valokuvaaja kehotti lentäjää "lentelemään matalalla yli laakson niin että voin ottaa kuvia rinteiden tulipaloista."

"Miksi?" kysyi lentäjä.

"Koska olen CNN:n valokuvaaja ", hän vastasi, "ja minun täytyy saada lähikuvia."

Pilotti oli hetkisen oudon hiljaa. Lopuksi hän änkytti:

"Tarkoitatko sinä että. . .  et olekaan minun lennonopettajani? "

EDIT:  Itse asiassa ei ihan huono käännös tuo Googlenkaan yritys. Kyllä silläkin selvän sai missä kohtaa piti nauraa 

oh2dw:
Radiosta kuultua: "Olen lätkässä", sanoi kärpänen lämäyksen kuultuaan.

Joona:
Insinööri varasti monitorin. Näyttöä ei kuitenkaan löytynyt.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page