FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.08.17, 02:14

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Kerro vitsi
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 308 Reply Print
Author Topic: Kerro vitsi  (Read 1548092 times)
Tarmo Lindroos

Date Registered: 17.11.06

Re: Kerro vitsi
« Reply #5460 on: 17.12.11, 12:58 »

Ja ketsuppipulloissa lukee. Ravistettava Omaskakas.

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Tarmo Lindroos

Date Registered: 17.11.06

« Reply #5461 on: 17.12.11, 12:59 »

Joulubugi ( Melodia joulupukki matkaan kun käy )

"Ei facettaa saa, ei mesettää saa, virus voi päästä windowsin taa.
Joulubugi matkaan jo käy.
Nyt osiotauluun  merkitään taas, tyhjä vai rikki, ajatelkaas!
Taas pienet bitit liikkuu ja muistin merkitsee, niin joulubugi tietää saa, kuka skriptin ansaitsee.
Siis: Ei facettaa saa, ei mesettää saa, offline on paljon mukavampaa.
Ken errorin saa, ken bluescreenin saa, wlani voi jäädä ilman salasanaa,
joulubugi matkaan jo käy.
Hän spammitkin hienot tytöille tuo, pojille troijanhevoset nuo,
joulubugi matkaan jo käy.
Ja sitten kanssa pc:n , taas aikaa käyttää voi, taas roskapostit aukaistaan,
taas jonotusmusiikit soi.
Siis: Ei facettaa saa, ei mesettää saa, mato voi päästä windowsin taa.
Joulubugi matkaan jo käy."

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Kalle Keihänen

Date Registered: 31.12.04

« Reply #5462 on: 17.12.11, 13:45 »

http://apina.biz/33785.png

laugh

(Jos et ymmärtänyt, liittyy tähän sketsiin: http://www.youtube.com/watch?v=HQ20sfCZSeA  <--- parempi versio kuin se iankaiken nettiä kiertänyt)
Kalle Keihänen

Date Registered: 31.12.04

« Reply #5463 on: 18.12.11, 10:12 »

Mielenkiintoisia tuloksia saa aikaan myös hakusanoilla "tilt" , "loneliest number" ja "ascii art"

Tähän vuodenaikaan mielenkiintoisen hakutuloksen saa myös aikaan haulla "let it snow"   Tongue

EDIT: (nämä siis Google-hakuja, lainaus missasi alkuperäisen viestin jossa katsottiin mitä tapahtuu kun Googleen laittaa hauksi "do a barrel roll" )
Arto Eriksson

Date Registered: 11.03.06

« Reply #5464 on: 18.12.11, 10:17 »

Mies meni psykiatrille ja pyytää: -Kertokaa omin sanoin, mikä ahdistaa, sanoi psykiatri asiakkaalleen. -No joo. Kaikki alkoi, kun menin naimisiin. Vaimolla oli aikuinen tytär, josta siten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niinpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.
Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti isäni lanko, ko...ska se on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli. Koska poika on äitipuoleni veli, se on siten myös minun enoni.
Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun veljeni, vaikka samalla olen myös hänen ukkinsa. Onhan se tytärpuoleni poika. Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti.
Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi. Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä.
Siksi ahdistaa.

Nikon D610, D600,Nikon D700,NIKKOR AF-S 50/1.8G, NIKKOR AF-S 28-300/3.5-5.6G ED VR II.NIKKOR 85mm f1.8G Tamron 90mm F2.8 makro,Tokina AT-X SD 16-28/2,8 PRO FX. sigma 70-200mm f2.8 ex dg os hsm
Pori Jazz photographer 2011,2012.2013.
Everyone's gonna get fucked sooner or later.
tjh80
Former member
« Reply #5465 on: 18.12.11, 10:34 »

Haehheh, sai kyllä päivän parhaat naurut tuosta vitsistä Grin
Olavi Uotila

Date Registered: 07.02.08

« Reply #5466 on: 18.12.11, 11:37 »

Tuosta sukupuusta tulee mieleeni jokin Spike Jonesin biisi...ja muuten hänen syntymästään tuli juuri kuluneeksi 100 v.

Olavi Uotila; avioniikan eläkeläinen Finnairilta (1.3.2007) DC-3 > Convair 440 > Caravelle > DC-8 > DC-9 > DC-10 > F.27 > MD-80 > ATR-42/72 > A300 > MD-11 > A320

---  ....  ..---  -..  .--
Akseli Keränen

Date Registered: 15.01.06

« Reply #5467 on: 18.12.11, 18:17 »

Joo Spike Jones 50-luvun hauskuttaja, tätä varmaan tarkoitit: None but the lonely heart  Grin
Olavi Uotila

« Reply #5468 on: 18.12.11, 20:36 »

Vanha vitsi:

Turistit Lapissa kyselivät alkuasukkaalta, miten siellä vietetään yötöntä yötä kesäaikaan. Aslak vastaa: "Kalastamme ja naimme". "No, entäs talvella, kun aurinko ei nouse ollenkaan?" Aslak: "Silloin emme kalasta..."

Olavi Uotila; avioniikan eläkeläinen Finnairilta (1.3.2007) DC-3 > Convair 440 > Caravelle > DC-8 > DC-9 > DC-10 > F.27 > MD-80 > ATR-42/72 > A300 > MD-11 > A320

Ari Viitajylhä

Date Registered: 14.11.02

« Reply #5469 on: 18.12.11, 21:07 »

Vanha vitsi:

Turistit Lapissa kyselivät alkuasukkaalta, miten siellä vietetään yötöntä yötä kesäaikaan. Aslak vastaa: "Kalastamme ja naimme". "No, entäs talvella, kun aurinko ei nouse ollenkaan?" Aslak: "Silloin emme kalasta..."
Alkuperäinen versio: "Ryypäthään , kalastethaan ja naimma"....  "Talavella ei kalastetha".

On parempi olla optimisti vaikka olisi aina väärässä
kuin pessimisti joka on aina oikeassa.
Olavi Uotila

« Reply #5470 on: 19.12.11, 06:31 »

Alkuperäinen versio: "Ryypäthään , kalastethaan ja naimma"....  "Talavella ei kalastetha".

Niinhän se menikin. Toinen samankielinen juttu oli joskus liikkeellä, kun rva Kulhia oli ystävättärensä kanssa kairassa. Eksyivät toisistaan, ja ystävätär alkoi lopulta huhuilla: "Kulhiaa, kulhiaa, kulhiaa...!" Vastaus kuului sitten kuitenkin jätkhältä: "Täältä tulhan, täältä tulhan..."

Ari Viitajylhä

Date Registered: 14.11.02

« Reply #5471 on: 19.12.11, 13:07 »

Grin Tuokin taisi mennä silleen, että olivat saabilla liikenteessä ja ystävä huusi että "kulhiaa, kulhiaa, tuu suabil luaa"... ja vastaus "tulhaan tulhaan, kuhan kerithän"
Pulttiboississa oli aikanaan sketsi jossa Soikhiapää ja naima Aslakki ryypiskelivät ja toinen muisteli että veli Gyntteriltä oli sodan aikana saaneet liekinheittimen, sen jälkeen on ollut paljon helepompaa tuo teurastus, poronnii voi nyt kärventhää suoraa juoksuun.
« Last Edit: 19.12.11, 13:24 by Ari Viitajylhä »

On parempi olla optimisti vaikka olisi aina väärässä
kuin pessimisti joka on aina oikeassa.
tjh80
Former member
« Reply #5472 on: 20.12.11, 16:08 »

Grin

[ attachment removed / expired ]
Petri Lehtovirta

Date Registered: 05.04.04

« Reply #5473 on: 23.12.11, 14:31 »

Miehen joulupukkiaiheinen elinkaari:
1. Uskoo joulupukkiin.
2. Ei usko joulupukkiin.
3. On itse joulupukki.
4. Muistuttaa joulupukkia.

Kaksi keski-ikäistä miestä istuu tammikuussa pilkillä. Pitkän tovin jälkeen toinen avaa suutaan, ja sanoo:
- Kyllä joulu on mukava juhla.
Toinen harkitsee pitkään kunnes kommentoi:
- Kyllä seksi on vielä parempaa.
Siihen toinen vastaa:
- Joo, mutta joulu on useammin.

Kaksi ukkomiestä juttelivat kapakassa joulun jälkeen.
Esko kysyi: - Minkälainen joulu sinulla oli?
Veikko vastasi: - Minun lapset eivät millään meinanneet uskoa, että minä olen pukki.
Esko jatkoi: - Mutta minun vaimo ei millään uskonut, että minä en ole pukki.

Englannissa joulupukki ahtautui jouluyönä savupiipusta olohuoneeseen. Piippu oli ahdas, ja hän vaivoin mahtui kulkemaan. Lahjoja sukkiin sulloessa hän huomasi sohvalla puolialastoman blondin, joka teki kutsuvia eleitä lakanoiden väliin. Pukki alkoi puhella itsekseen:
- Jos minä nyt teen sitä, mitä mieli tekee, voi mennä työpaikka. Mutta jos taas en tee sitä, en pysty ryömimään savupiipusta takaisin ulos.

Mikä ero on joulupukilla ja blondilla? - Joulupukki antaa kontin, mutta blondi nelinkontin.

Ruotsin jääkiekkomaajoukkueelle tuli ankea joulu. Heillä on yksi kuusi!

Timo Partanen

Date Registered: 08.12.09

« Reply #5474 on: 27.12.11, 07:32 »

Tällainen tuli vastaan joulukuun Smithsonian Air and Space magazinessa. Bruce McCall on vuonna 1947 draftaillut porojen hoitokunnan omia ilmavoimia seuraavalla kuvalla ja tekstillä:

Jokkikikonum XX, Lapp Reindeer Herder Air Force, 1947
The first air force founded by an animal-herding cooperative owed its existence to the traveling aeronautical engineer who, passing through Lapland in 1947, convinced herdsmen that lassoing reindeer from the air instead of chasing them across the vast tundra promised huge savings in time and energy. For the Lapp Reindeer Herder Air Force he designed an aircraft carrying drums of coiled high-strength rope unfurling as air-to-ground lassos, with a World War II Norden bombsight modified to home in on moving animals. Sadly, on the maiden flight, the first lasso wound itself around not a reindeer but a stout spruce tree, and instead of an animal going up, the herders watched an airplane coming down. The Lapp Reindeer Herder Air Force soon lapsed.

Timo Koski

Date Registered: 11.02.04

« Reply #5475 on: 27.12.11, 08:33 »

Pisti korvaan kun pattereilla kuuntelin skannerista radio Novaa eilen iltapäivästä, niin Fortumin mainos tuli useammankin kerran. Jotain ne lupaili sähköä toimittaa Hangosta Petsamoon tms. Moni varmaan tuolla välillä, varsinkin täällä etelämpänä piti juttua huuhaana, kun kynttilän valossa touhuili. Itsekin sai vieroitusoireita netistä, kun 07.43 tapanin aamulla virtaska katosi eikä vielä tänään aamulla tasan 24h päästä ollut tullut. Lähdin  sit hommiin ja täällä on sähköt, mut tämä onkin oikein kaupunkilla.
Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

« Reply #5476 on: 27.12.11, 09:31 »

mua taas huvitti suuresti tän aamun radiojuontaja, joka toivotteli "onnea teille, joilta sähköt puuttuu, että toivottavasti saatte ne takaisin"... ja ne kaikki olikin varmaan kuulolla, kun ei oo sähköä. *okei, patteriradioita, mutta kuinka monella oikeesti on sellanen kotona?*

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Olavi Uotila

« Reply #5477 on: 27.12.11, 09:39 »

mua taas huvitti suuresti tän aamun radiojuontaja, joka toivotteli "onnea teille, joilta sähköt puuttuu, että toivottavasti saatte ne takaisin"... ja ne kaikki olikin varmaan kuulolla, kun ei oo sähköä. *okei, patteriradioita, mutta kuinka monella oikeesti on sellanen kotona?*

Minulla on, useampiakin, mutta ei niissä kyllä pattereita ole. Töpseli on riittänyt mainiosti. Kidekoneillakaan ei tee nykyään enää mitään, kun asemat eivät lähetä pitkillä/keskipitkillä, eikä ole suurohmisia kuulokkeitakaan...

Olavi Uotila

« Reply #5478 on: 27.12.11, 09:41 »

kun 07.43 tapanin aamulla virtaska katosi eikä vielä tänään aamulla tasan 24h päästä ollut tullut. Lähdin  sit hommiin ja täällä on sähköt, mut tämä onkin oikein kaupunkilla.

Hmmm...otitko pakastimen ja jääkaapin mukaan töihin? Grin

Mara Aulio

Date Registered: 02.11.07

« Reply #5479 on: 27.12.11, 15:45 »

Sähvöt ollu koko ajan, mutta nyt sais nopeimmat hienoja latvakuusia ens jouluks, käpyjen kanssa tai ilman. Komeita korkeammasakin huoneessa, pienimmät parimetrisiä latvoja suurimat yli kymmenmetrisiä. samalla reissulla voi hakea juhannuskoivutkin ens kesäks ettei jää viimetippaan, osa on sisäsäilytyksessä autotallissa, osa pitkin pihaa. Hintakin kohdallaan, vaihdetaan pätkään ehjää autotallinkattoa tai kasvihuoneeseen. Grin

Aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta.
Pages: 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 308 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1