Kerro vitsi

<< < (1121/1228) > >>

oh2dw:
Mitä...eihän tämä nyt niin kallis ole. Säkillinen seteleitä ja kottikärryllinen kolikoita vain

Lentokärpänen:
Hemmo jonottaa ostarin kassalla, kun hän huomaa tosi herkkublondin, joka heiluttaa
hänelle kättään ja hymyilee ystävällisesti.

Mies on aivan yllättynyt siitä, että niin upea beibi heiluttelee hänelle kättään,
ja vaikka leidi näyttää tutulta, niin mies ei saa paikallistettua häntä. Niinpä hän
kysyy blondilta:
"Anteeksi, tunnetko minut kenties jostain?"
"Luulisin, että olet yhden lapsukaiseni isä", blondi vastaa.
Mies muistaa sen ainokaisen kerran, kun hän on ollut uskoton.
Hän sanoo hiljaa: "Oletko se strippari, jota panin polttareissani biljardipöydällä
kaikkien kavereitteni katsellessa, kun kaverisi samalla piiskasi minua märällä
sellerinvarrella ja työnsi kurkkua perseeseeni?"
"En..." nainen sanoo, "...olen poikasi luokanopettaja."

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ihmissuhde-aiheiselta keskustelupalstalta, jossa eräs mies purki tuntojaan:

Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti
ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen"
kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne.

Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen
korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?

Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin
kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä
tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin
tarkistaa tilanteen. Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku