FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
20.08.17, 01:58

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Kerro vitsi
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 288 289 [290] 291 292 ... 308 Reply Print
Author Topic: Kerro vitsi  (Read 1548078 times)
Ari Viitajylhä

Date Registered: 14.11.02

Re: Kerro vitsi
« Reply #5780 on: 11.10.12, 10:45 »

On parempi olla optimisti vaikka olisi aina väärässä
kuin pessimisti joka on aina oikeassa.
Petri Lehtovirta

Date Registered: 05.04.04

« Reply #5781 on: 15.10.12, 16:19 »

Aikamme kovimmat sankarit

[ attachment removed / expired ]

Tiina Mansikka

Date Registered: 16.01.12

« Reply #5782 on: 15.10.12, 16:20 »

Myös toisenlaisia lentäjiä löytyi..

Teacher
a person who helps you
solve problems you´d never
have without them.
Henri Juhantila

Date Registered: 18.08.09

« Reply #5783 on: 15.10.12, 18:13 »

Ja tämä:

Yliäänirillaaja jutila:

Olavi Uotila

Date Registered: 07.02.08

« Reply #5784 on: 16.10.12, 09:01 »

Mitäpäs jos sana "Veroparatiisi" muutettaisiin muotoon "Veroparasiitti". Voisin tarjota tämän version vaikka Urpilaiselle käyttöön naurettavan edulliseen hintaan + ALV. Grin

Olavi Uotila; avioniikan eläkeläinen Finnairilta (1.3.2007) DC-3 > Convair 440 > Caravelle > DC-8 > DC-9 > DC-10 > F.27 > MD-80 > ATR-42/72 > A300 > MD-11 > A320

---  ....  ..---  -..  .--
Samuli Sorvakko

Date Registered: 01.11.06

« Reply #5785 on: 16.10.12, 09:32 »

Mitäpäs jos sana "Veroparatiisi" muutettaisiin muotoon "Veroparasiitti". Voisin tarjota tämän version vaikka Urpilaiselle käyttöön naurettavan edulliseen hintaan + ALV. Grin

Veroparasiitti kuvaa vain ja ainoastaan Suomen valtiota, se nimi on siis jo käytössä Cheesy

/Samuli
Pasi Ilola

Date Registered: 06.08.09

« Reply #5786 on: 25.10.12, 21:08 »

Roll Eyes

laugh
Ari Viitajylhä

Date Registered: 14.11.02

« Reply #5787 on: 26.10.12, 05:20 »

Nainen oli dildokaupassa:
- Mitä maksaa tuo vihreä?
Myyjä:
- 25 euroa.
- Entä musta?
- 50 euroa.
- Entä tuo hopeinen?
Myyjä huutaa takahuoneeseen:
- Åke, myytkö termaris?

Viikon aforismi: Vaikka maailma on millä mallilla tahansa, niin sutenööri se v**ut välittää.

On parempi olla optimisti vaikka olisi aina väärässä
kuin pessimisti joka on aina oikeassa.
Tiina Mansikka

« Reply #5788 on: 06.11.12, 11:44 »

Sodankylän uuden liikuntahallin nimikilpailu on ratkennut.

Sodankylän Liikuntahallin nimeksi tuli Sodankylän Liikuntahalli.

Valinnan teki sivistyslautakunta 25.10.2012.

http://www.sodankyla.fi/

thmbup 

Teacher
a person who helps you
have without them.
Orvo Välilä

Date Registered: 24.10.05

« Reply #5789 on: 06.11.12, 12:13 »

Sodankylän uuden liikuntahallin nimikilpailu on ratkennut.

Sodankylän Liikuntahallin nimeksi tuli Sodankylän Liikuntahalli.

Valinnan teki sivistyslautakunta 25.10.2012.

http://www.sodankyla.fi/

thmbup 

En heti löytänyt tuolta uutisesta..... minkähän suuruinen palkinto tuon kilpailun voittaneella innovatiivisella nimiehdotuksella mahdettiin kuitata?

Cool

« Last Edit: 06.11.12, 15:08 by Orvo Välilä »

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tiina Mansikka

« Reply #5790 on: 06.11.12, 12:21 »

En heti löytänyt tuolta uutiseta..... minkähän suuruinen palkinto tuon kilpailun voittaneella innovatiivisella nimiehdotuksella mahdettiin kuitata?
Cool

Oli se siellä, heti etusivulla  Cheesy Tuota nimiehdotusta on kyllä täytyny jonkun pohtia vähintään viikkoja, ei muuten noin loistavaa ehdotusta ois osannu antaa. Mitähän ne muut ehdotukset oiskaan sitten ollu..

Teacher
a person who helps you
have without them.
Timo Koski

Date Registered: 11.02.04

« Reply #5791 on: 06.11.12, 12:34 »

Mitä yhteistä on hipillä ja Auringolla?

Joko ne on pilvessä tai muuten polttaa ruohoa Grin
Olavi Uotila

Date Registered: 07.02.08

« Reply #5792 on: 10.11.12, 13:48 »

TALVIVAARA  >  TULVIVAARA

Olavi Uotila; avioniikan eläkeläinen Finnairilta (1.3.2007) DC-3 > Convair 440 > Caravelle > DC-8 > DC-9 > DC-10 > F.27 > MD-80 > ATR-42/72 > A300 > MD-11 > A320

---  ....  ..---  -..  .--
Timo Partanen

Date Registered: 08.12.09

« Reply #5793 on: 10.11.12, 16:44 »

Orvo Välilä

Date Registered: 24.10.05

« Reply #5794 on: 16.11.12, 13:58 »

Psykologi piti istuntoa neljälle esikouluikäiselle lapselle ja heidän äideilleen.
Hän aloitti:
"Meillä on alitajunnassa tarve nimetä lapsemme mieltymyksiemme mukaan. Esimerkiksi Sadun äiti pitää lukemisesta. Ruusun äiti taasen puutarhanhoidosta. Tuulin äiti harrastaa purjehtimista."

Tässä vaiheessa neljäs äiti kuiskaa pojalleen: "Pistäs Jorma kengät jalkaan, me lähdetään nyt..."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toni Luukkanen

Date Registered: 03.01.06

« Reply #5795 on: 16.11.12, 14:43 »

Liittyy jopa lentämiseen  Grin

Matkustajat odottivat koneessa lennon alkamista. He alkoivat olla jo kärsimättömiä, mutta lentoemännät rauhoittelivat ihmisiä kertomalla, että lentäjät tulevat aivan kohta.
Vihdoin ovi aukesi ja kaksi miestä käveli käytävää pitkin pukeutuneina lentäjän univormuihin ja tummiin laseihin. Toisella oli opaskoira ja toinen etsi tietään valkoisen kepin avulla. Hermostunut nauru levisi matkustamossa ja miehet menivät ohjaamoon, sekä sulkivat oven perässään.
Hetken päästä moottorit käynnistyivät ja matkustajat alkoivat vilkuilla hermostuneina ympärilleen etsien jotain merkkiä, että tämä olisikin käytännön pilaa. Mitään sellaista ei kuitenkaan ollut näkyvissä ja kone alkoi rullata nopeammin ja nopeammin kiitoradalla metsänrajan lähestyessä. Kun alkoi näyttää siltä, ettei kone nouse ja törmää puihin, ihmiset alkavat kirkua täydessä paniikissa.
Mutta juuri sillä hetkellä kone nousikin pehmeästi ilmaan. Matkustajat rauhoittuivat ja naureskelivat helpottuneina, ja pian kaikki olivat taas syventyneitä omiin asioihinsa luottaen siihen, että kone on taitavissa käsissä.
Ohjaamossa perämies sanoi kapteenille:
- Tiedätkös John, jonain päivänä nuo ihmiset kirkuvat liian myöhään ja me kaikki kuolemme.
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #5796 on: 16.11.12, 18:43 »

Savolainen ja karjalainen isäntä kiistelivät keskenään siitä kumpi on rikkaampi. Lopulta savolainen kehaisi, että "Miullapa on niin paljon rahhoo, jotta voesin ostoo koko Suomen". Karjalainen ei tästäkään häkeltynyt, vaan tokaisi "Vaan miepä en myy".

Savolaisisäntä haastettiin käräjille epäiltynä pontikan keitosta. Tuomari nuhteli isäntää ja sanoi: "Teitä syytetään pontikan keitosta. Mitä teillä on siihen sanottavaa?"

"En oo keettännä millonkaa" vastasi isäntä. "Niin, mutta teiltähän löytyivät ne keittovehkeetkin" sanoi tuomari isännälle.

"No, siitenhän työ voetta syyttee minnuu vaekka väkisinmakkuusta", vastasi isäntä. "Mitä, oletteko te syyllistynyt väkisinmakuuseenkin?" kysyi tuomari.

"En ou, mutta kun miulla on nehhii vehkeet".

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
Tarmo Lindroos

Date Registered: 17.11.06

« Reply #5797 on: 19.11.12, 16:00 »

Mies kun seuraavan kerran ostat kukkia naisellesi niin muista tämä.

- Ostin sulle kukkasia.
- Jaa. Miksi?
- No, ostin kun ajattelin että kaipaat kukkia.
- Onko tapahtunut jotain?
- Ei. Miten niin?
- No, kun ostit kukkia.
- Siis mä ostin kukkia ihan vaan ostamisen ilosta.
- Et siis mua varten. Ostamisen ilosta. Luuletko saavas seksiä sillä perusteella?
- No en. Ostin kukkia koska olet sanonut, etten mä ikinä osta kukkia. Nyt ne sattuivat kohdalle ja olivat vieläpä halpoja.
- Nii just! Halpoja. Et voi yhtään niinku sijoittaa meidän suhteeseen.
- No, voi hitto. Nytkö sä suutuit?
- EN!
- Oikeasti. Hankala tässä on tuoda kukkia, kun sä suutut niistä.
- En mä kukista suutu. Ne on ihania, mutta miksi sä ostit niitä nyt?
- Voi luoja. Anteeksi, että mä ostin kukkia. Voin viedä ne pois.
- Älä vie. Ne on ihania. Ihmetyttää vaan, miksi sä ostit nyt.
- Ok. Selvä. Mä en osta enää kukkia, jos niistä nousee poru.
- Sä et siis halua ostaa mulle kukkia?
- Täh? No, haluan ostaa!
- Älä huuda! No, miksi ihmeessä sä sitten et yleensä osta mulle kukkia? Ainoastaan silloin, kun tekee mieli tai on tapahtunut jotain.
- Niinpä! Vain silloin, kun tekee mieli. Ei mun tee aina mieli. Ja just nyt ei tosiaan tee mieli. Ostin vaan kukkia. En mä nyt halua seksiä.
- Sä et siis halua mua?
- Uskaltaakohan tähän vastata?
- Tulee vaan sellainen olo nyt, että sä et halua mua.
- No, haluan. Herran jestas. Totta kai mä haluan sua!
- Huomaa että sä olet mies. Huudat koko ajan ja ajattelet vaan seksiä.
- Kuule. Mä tulin just kotiin. Väsyttää ja on ollut pitkä päivä. Ja mä ostin vaan kukkia.
- Ei kukat ole vaan kukkia. Se on romanttinen ele, ja normaalisti mies haluaa huomioida naisen tarpeet ostamalla kukkia.
- Niin just! Sitä mä yritin selvitää!
- Miksi sä taas huudat? Niin, mut kun sä et osta kukkia ilman, että on joku juju.
- Oikeesti. Lopeta nyt. Annetaan noiden kukkien olla nyt. Onko jotain ruokaa?
- SIKA! Ensin sä tuut ovesta sisään kukkapuskan kanssa ja sitten kysyt, onko jotain ruokaa. Luuletko että mä olen täällä sua varten palvelemassa ja pyllistelemässä heti, jos sä tuot kukkia?!
- En mä tuonut kukkia sen takia. Ainahan sä teet ruokaa. Äläkä sä huuda koko-aikaa.
- AI! Mäkö en saa ilmaista tunteitani koskaan!! Ja kauanko sulta meni aikaa huomataksesi, että mä teen aina ruokaa?
- Mä en sano nyt mitään.
- Niin kuin yleensä. Sä et puhu koskaan mistään mitään.
- No uskaltaako tässä puhua, kun asiat kääntyy aina väärinpäin?
- Ei ne mitään väärinpäin käänny. Itsehän alotit!
- Jaa, tuomalla kukkia?
- Niin!
- No nyt on selvää sekin, että mä en tosiaankaan tuo enää kukkia.
- Sä et siis välitä musta, kun et halua tuoda edes kukkia?
- Kyllä mä välitän ja halusin tuoda sulle kukkia, mutta nyt mä haluan yhden pullon olutta. Suutakin kuivaa jo.
- EI JUMALAUTA!! Miks' helvetissä sun pitää välittömästi kotiin tultua aina avata kaljapullo?! Mitä nyt on tapahtunut? SÄ TUUT KOTIIN, TUOT KUKKIA JA ALAT HETI RYYPPÄÄMÄÄN!! MÄ EN KESTÄ TÄTÄ ENÄÄ, SENKIN SIKA !!

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Markus Valo

Date Registered: 14.03.06

« Reply #5798 on: 20.11.12, 19:30 »

Olisikin vitsi.

Timo Koski

Date Registered: 11.02.04

« Reply #5799 on: 21.11.12, 07:43 »

Olisikin vitsi.
Olikos tuo kesä-, heinä-, elo-, syys-, loka-, vai marraskuun ennustusjakso?  Grin. Hiukan kanssa asiaa seuranneena näyttää aika paljon tämän hetkiseltä ennusteelta thmbdn.
Pages: 1 ... 288 289 [290] 291 292 ... 308 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1