Kerro vitsi

<< < (181/1230) > >>

Esa:
Joo no vaikea verrata Jerry Springeriin, koskaan kun en ole vielä ollut niin kyllästynyt että olisin sitä katsonut. Tuo kyllä sai melkein nukahtamaan.

motojuzzi:

http://students.oamk.fi/~t3vama03/harri_Kiviniemi_2.wmv

Aamen..

Ja oli muuten loistava hätäpuhelu, kyllä huomas missä päin ollaan molempien, myös hätäkeskuksen kaverin puheista..

TarppiVertainen:
Tässä pari vitsiä

Näitä ei saa tehdä vessassa:
[ Attachment removed / expired ]

Kutsutaan Monica jatkamaan:
[ Attachment removed / expired ]

ilkkapo:
Tilastoja

-Tutkimusten mukaan vain 10% suomalaisista omistaa television. Yli puolella on kuitenkin kotonaan erittäin moderni akvaario. LÄHDE: TELEHALLINTOKESKUS, TV-LUPATARKASTUSOSASTO

-Joka kymmenennellä peruskoululaisella on kotonaan herätyskello, jossa on valmistusvirhe.  LÄHDE: OPETTAJAIN AMMATTILIITO.

Mittavien tutkimusten jälkeen on todettu, että yli 60 % uusilla urheiluautoilla ajelevista miehistä elää itseasiassa köyhyysrajan alapuolella.  LÄHDE: LIIKKUVAN POLIISIN NOPEUSVALVONTA

-Valtavan suuri enemmistö, yli 80 % invalideista kokee ihmeparantumisen astuessaan ulos invapaikalle pysäköidystä autostaan.  LÄHDE YTV, PYSÄKÖINNINVALVONTAOSASTO

-Havaintojen mukaan Aleksis Kivenkatu on Suomen monimutkaisin katu. 28 % siellä liikkuvista miehistä joutuu pysähtelemään jatkuvasti kysyäkseen neuvoja paikallisilta kotirouvilta.  LÄHDE: POLIISI

-Suomen nuorisoa mollataan suotta. Yli 60 % ns. skinheadeista on itse asiassa pesäpallon innokkaita ystäviä.  LÄHDE: POLIISIN MELLAKANTORJUNTAOSASTO

ilkkapo:
Vinkki miten tullaan kotiin.

Kaksi kaverusta jotka ovat molemmat avioliitossa, olivat eräänä iltana   baarissa kun toinen sanoo: "Tietsä, en ymmärrä mitä minun pitää tehdä. Milloin tahansa olen ollut bilettämässä, suljen autosta valot ennen kuin ajan pihaan, suljen moottorin ennen kuin rullaan autotalliin, otan kengät pois ennen kuin menen sisälle, hiivin yläkertaan, riisun vessassa ja hiljaa menen vaimon viereen nukkumaan. Mutta JOKA kerta vaimo herää ja huutaa minulle siitä että olin niin myöhään ulkona."

Kaverinsa vastaa, "Se on kaikki asenteessa, kamu.
Ilmiselvästi käytät väärää taktiikkaa.
Minä ajan renkaat ulvoen pihaan, paiskaan ulko-oven, juoksen portaita ylös, heitän vaatteet lattialle, hyppään sänkyyn, läpsäytän vaimoa peppuun ja sanon, 'PANETTAAKO?' ja hän teeskentelee nukkuvansa joka kerta."

Navigation

Up one level

Next page

Previous page