Kerro vitsi

<< < (193/1230) > >>

ilkkapo:
Quote

Rättisulkeiset -video  

http://www.furnisafe.com/auk/video/rattisulkeiset.avi


Hehheh! Missähän varuskunnassa tuo on kuvattu? Mitähän ois kapiaiset sanoneet, kun vartiopäällikkö tjms. olisi tullut paikalle!

jmi:

Työkalujen anatomiaa auto/pyöräharrastajan silmin.

- J

VASARA: Alunperin sotimiseen käytetty, kivestä ja puusta valmistettu ase (astalo); nykyisin niittää mainetta "Pyhänä piiskana", jolla paikallistetaan arvokkaimmat osat lyöntikohdan läheisyydestä.

MORA: Kätevä väline ruuvien vääntämiseen sekä pahvilaatikoiden aukomiseen ja niiden sisällön viiltelyyn; toimii erinomaisesti esimerkiksi satulan tai ajopuvun pakkausten avaamisessa.

SÄHKÖPORA: Käytetään normaalisti popniittien poistamiseen; soveltuu myös asennusreikien poraamiseen varsinkin runkoon jarruputken läheisyydessä.

PIHDIT (ei Lindströmin): Käytetään pulttien kantojen pyöristämiseen ja muovisten sähköliittimien murtamiseen.

RAUTASAHA: Kuuluu katkomiseen tarkoitettujen työkalujen sukuun. Muuntaa inhimillistä energiaa kieroon ja ennalta-arvaamattomaan liikkeeseen. Mitä enemmän yrität vaikuttaa sahauksen suuntaan, sitä kehnommalta lopputulos näyttää. Rautasahan terällä voi myös ruuvata ruuveja.

PUTKITONGIT: Toimii kuten PIHDIT, mutta isommassa mittakaavassa. Voidaan käyttää myös johtamaan hitsatessa syntyvää hukkalämpöä kämmeniin.

HITSAUSPOLTIN: Tätä käytetään melkein yksinomaan tallissa olevien erilaisten tulenarkojen kohteiden polttamiseen. Kätevä myös sytyttämään voiteluaineet laakeripesästä laakerien irrotuksen yhteydessä.

WHITWORTH-HYLSY: Käytössä enimmäkseen vanhoja Brittiautoja kasailevien mobilistien keskuudessa; nyttemmin korvaa 14mm ja 12mm hylsyt, joita olet etsinyt viimeisen varttitunnin.

PYLVÄSPORAKONE: Pystyssä seisova, reilunkokoinen laite, jota käytetään tempaisemaan yllättäen rei'itettävä kappale käsistäsi. Tallin poikki viuhahtaessaan ko. kappale töytäisee sinua rinnuksille ja linkoaa mukisi nurin. Mukissa ollut neste roiskuu kuivamassa olevan, vastamaalatun katteen, tankin, rungon tms. objektin päälle.

PORAKONEEN TERÄSHARJA: Käytetään pulttien ja muiden pienten osien sinkoamiseen työpöydän alle tai vaihtoehtoisesti öljypohjaan. Hävittää myös sormenpäihin pitkäaikaisesta kitaransoitosta muodostuneet känsät ja sormenjäljet ennenkuin ehdit sanoa ?aut...?

VASTAKIERRETAPPI: Puikko, joka katkeaa yrittäessäsi poistaa PIHDEILLÄ tai PUTKITONGEILLA pyöreäksi kaluttua kiinniruostunutta pulttia. Yleensä kymmenen kertaa kovempaa ainetta, kuin mikään tunnettu poranterä.

KAHDEN TONNIN HYDRAULINEN TALJA: Kätevä peli irroittamatta jääneiden maa-doitusten, vaijerien ja bensa- ym. letkujen murtolujuuden testaamiseen moottoria nostettaessa.

CRAFTSMAN 1/2 x 16? RUUVARI: Roima työkalu, joka selittämättömällä
tavalla hukkaa kädensijansa; käytetään yleensä vivuttaessa moottoria tai ensiöketjua paikalleen.

OMINAISPAINOMITTARI: Oivallinen väline siirtämään rikkihappoa akusta työkalupakkiin sen jälkeen, kun olet todennut akun olevan sippi, kuten arvelitkin jo ennen koko ominaispainomittausruljanssia.

OHUTPELTISAKSET: Samaa sukua kuin RAUTASAHA. Käytetään leikkaamaan kappaleita irti peltilevystä. Kappaleet kuitenkin saavat omituisia, niihin kuulumattomia muotoja leikkauksen edetessä.
PELTISAKSIA käytetään myös PIHTIEN ja PUTKITONKIEN korvikkeena.

ROIKKAVALAISIN: Mekaanikon solarium. Mainio lähde D-vitamiinille, jota yleensä saamme auringosta, mutta aurinkoahan ei tunnetusti näe yöllä mopon alla maatessa. Terveelisiä sivuvaikutuksia, vaikka päällimmäinen tarkoitus on kuluttaa 40W lamppuja samaan tahtiin kuin Sergei kuluttaa ammuksia. Useammiten pimeänä, joten ?valaisin? on sangen harhaanjohtava nimi.

RUUVITALTTA (PHILLIPS- ristipää): Käytetään normaalisti öljykanisterin tai kaljatölkin kannen rei'ittämiseen jolloin sisältö roiskuu rinnuksille tai vaihtoehtoisesti kuivumassa olevalle maalipinnalle. Työkalua voidaan käyttää myös nimensä mukaisesti phillips-ruuvien kannan pyöristämiseen.

KOMPRESSORI: Apuväline joka ottaa käyttövoimansa noin 300km päässä sijaitsevasta hiilivoimalasta ja muuntaa sen paineilmaksi, jolla käytetään Bilteman paineilmaväännintä ruosteisen 60 vuotta sitten kiristetyn pultin irroitukseen. Lopulta työkalu kuitenkin pyöräyttää pultista kulmat pois.

LETKUNKATKAISIN: Käytetään esim. katkomaan jarruletku n. 1/2 tuumaa liian lyhyeksi. (Lyhyen pinnan omaavat mekaanikot saattavat silputa k.o. letkun 1/2 tuuman pätkiksi. Työväline toimii tässäkin tapauksessa oivallisesti.) Ko. työvälineen puutteessa saman asian hoitaa MORA, PELTISAKSET tai RAUTASAHA.

Ps.Varttitunti on turhan optimistinen ilmaisu hylsyjen etsimisajaksi. Miten voi olla mahdollista, että joka ikinen kerta kun tarvitset työkaluja ne ovat kadoksissa lopullisesti. On universaali totuus, että jokaisessa tallissa on ihmissilmälle näkymätön musta-aukko joka vetää erityisesti 10mm ja 13mm lenkit sekä hylsyt sisuksiinsa. Ainoa tapa saada kyseisen koon hylsyt ja lenkit takaisin on ostaa uusia. Nämä uudet seinälle järjsetetyt työkalut kumoavat mustan-aukon vaikutuksen, jolloin hyvin pian seinälläsi on noin kymmenisen kappaletta ylimääräisiä hylsyjä ja lenkkejä.

Luonnonlait ovat merkillisiä...

Lähde:Interwebistä törkeästi leikkaa ja liimaa menetelmällä

mmniemi:
Quote



Mitä eroa on mikro-tietokoneella ja naisella?
Nainen ei hyväksy kolmen ja puolen tuuman lerppua.


Muuten hyvä, mutta mikä on kolmen ja puolen tuuman lerppu?   5.12" kyllä olen kuullut, mutta että kolmen ja puolen tuuman?

Juupa juu, piti päästä kysymään sillä enhän tiedä, vaikka olisikin olemassa kolmen ja puolen tuuman lerppuja

mhx:
Quote

Hehheh! Missähän varuskunnassa tuo on kuvattu? Mitähän ois kapiaiset sanoneet, kun vartiopäällikkö tjms. olisi tullut paikalle!


Sandiksessa.
Kuvaaja on tutun tuttu.

Esa:
Quote

Muuten hyvä, mutta mikä on kolmen ja puolen tuuman lerppu?   5.12" kyllä olen kuullut, mutta että kolmen ja puolen tuuman?

Juupa juu, piti päästä kysymään sillä enhän tiedä, vaikka olisikin olemassa kolmen ja puolen tuuman lerppuja


Niin, eihän kolme ja puolituumainen vielä mihinkään lerpu, kyllä siihen tarvitaan vähintään 5 1/4". Kahdeksantuumainen onkin sitten jo kunnon lerppu

Navigation

Up one level

Next page

Previous page