Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
Date Registered: 05.07.01
|
Joka ryösti pankin Viitasaarella?  Ekkö nää tyhymä ymmärrä suomenkieltä? 
|
|
|
|
yeeman
Former member
|
Räkätautikauden draamallisia mietteitä: "Tubi or not tubi?" 
|
|
|
|
Hanna Räihä
Date Registered: 16.07.07
|
= sinkku  höps, kyllä sekin varmaan vitsistä käy, että mä oon käynyt ikeassa ostamatta sieltä YHTÄÄN MITÄÄN! Ihan jokamamma ei siihen pystykään;)
|
Älä koskaan lähesty härkää edestä, hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.
This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
|
|
|
Ville Kokkonen
Date Registered: 15.02.06
|
Ekkö nää tyhymä ymmärrä suomenkieltä?  Ee ne oekeen ymmärrä nuo piäkaapunki seuvun klopit tätä oekeeta suomenkieltä  Ville
|
|
|
|
Jukka Siirilä
Date Registered: 17.04.02
|
höps, kyllä sekin varmaan vitsistä käy, että mä oon käynyt ikeassa ostamatta sieltä YHTÄÄN MITÄÄN! Ihan jokamamma ei siihen pystykään;)
WOW! Respektiä heruu nyt kyllä aikamoinen määrä.
|
-JukSii-
|
|
|
Juha-Matti Korvanen
Date Registered: 03.11.01
|
höps, kyllä sekin varmaan vitsistä käy, että mä oon käynyt ikeassa ostamatta sieltä YHTÄÄN MITÄÄN! Ihan jokamamma ei siihen pystykään;)
Tässä on pakko olla jotain taustalla, joka jäi mainitsematta. Ihan varmasti.
|
|
|
|
arttula
Former member
|
Entä Forumissa ? 
|
|
|
|
Hanna Räihä
|
oon mä arttu forumissa käyny ostamatta mitään  Kamppi on sitte eri asia...  ja ei, mä en vaan löytäny mitään ostettavaa. ahdisti se väkimäärä. Kamala paikka. On siellä ihan hyviä juttuja, kerran menin ikeaan ostoslistan kanssa, oli patjaa, lipastoa, hyllykköä, koreja listalla, ja sen lisäksi otin vain paketin henkareita ja lautasliinoja. Että kyllä sitä joskus on sentään järki päässä...
|
Älä koskaan lähesty härkää edestä, hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.
This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
|
|
|
arttula
Former member
|
oon mä arttu forumissa käyny ostamatta mitään  Kamppi on sitte eri asia...  Ah ! Niinhän se olikin. My bad... 
|
|
|
|
Hanna Räihä
|
nii, ja niinku mä epäilin, ei se mun käpälissä kestäny 
|
|
|
|
Pasi Ilola
Date Registered: 06.08.09
|
Senior Detective SADEMIES 
|
|
|
|
Timo Poikela
Date Registered: 08.10.07
|
Ja jesari pelastaa!
[ attachment removed / expired ]
|
|
|
|
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
|
Ja jesari pelastaa! Mitä tämä tekee vitsipalstalla? 
|
|
|
|
55-HO
Former member
|
Mitä tämä tekee vitsipalstalla?  Timo ei taida tietää, tai sitten tietääääääää  , että kyseinen on totta  Risto
|
|
|
|
Juho Leppänen
Date Registered: 25.04.08
|
Eiköhän se M.Maliniemikin joudu Ikeaan kun semmonen Kuopioon lähitulevaisuudessa nousee  Ei sillä, ne lihapullat on siellä ihan ok.
|
|
|
|
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
|
Eiköhän se M.Maliniemikin joudu Ikeaan kun semmonen Kuopioon lähitulevaisuudessa nousee  Ei sillä, ne lihapullat on siellä ihan ok. Vaikka se tuohon käytännössä viereen nouseekin, niin kyllä ei joudu M.Maliniemi sinne jalalla astumaan. Ennemmin lopetan sellaisen parisuhteen, missä yritetään siihen puljuun pakottaa 
|
|
|
|
Pasi Ilola
Date Registered: 06.08.09
|
Vaikka se tuohon käytännössä viereen nouseekin, niin kyllä ei joudu M.Maliniemi sinne jalalla astumaan. Ennemmin lopetan sellaisen parisuhteen, missä yritetään siihen puljuun pakottaa  Kaveri sanoi kerran, että puhuessa kannattaa käyttää hyvin sulavia sanoja, koska ne voi joutua syömään vaikkapa jo huomenna. 
|
|
|
|
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
|
Kaveri sanoi kerran, että puhuessa kannattaa käyttää hyvin sulavia sanoja, koska ne voi joutua syömään vaikkapa jo huomenna.  Iso mies syö vaikka pieniä kiviä, jos on pakko. Sanojen syöminen on vielä helppoa 
|
|
|
|
Timo Poikela
Date Registered: 08.10.07
|
Mitä tämä tekee vitsipalstalla?  Täh? Kone korjattu teipillä? Kyllä vaan mun mielestä tyhmänhauskaa 
|
|
|
|
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
|
Täh? Kone korjattu teipillä? Kyllä vaan mun mielestä tyhmänhauskaa  No joo, tämä tapaushan oli forumilla tuossa joku aika takaperin silloin kun tuo oli tapahtunut. Karhu oli käynyt keskellä erämaata repimässä koneen perärungon kankaat kappaleiksi ilmeisesti ruoan perässä. Neuvokas pilotti oli sitten sen sijaan, että olisi jäänyt voivottelemaan koneen kohtaloa, korjannut koneen käytössä olevilla vehkeillä ja lentänyt takaisin ihmistenilmoille. En minä sitä nyt varsinaisesti vitsiksi silloin osaa luonnehtia 
|
|
|
|
|