FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
17.01.18, 12:52

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Mitä toivoit jouluahjaksi tänä vuonna?
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 3 [4] Reply Print
Author Topic: Mitä toivoit jouluahjaksi tänä vuonna?  (Read 7851 times)
Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

Re: Mitä toivoit jouluahjaksi tänä vuonna?
« Reply #60 on: 25.12.11, 16:02 »

joo, toi taitaa olla melkoinen kotivalo. Yks mun lempparilampuista ja nyt se muutti meille. Täytyy vaan keksiä joku hyvä sijoituspaikka sille...

Jukka, kyllä tonne menee ihan sellaset uudetkin lamput, onneks niitä saa monen muotoisia nykyään, tuolla oli oletuksena sellanen ihan pikkunen lamppu, jonka mä toki onnistuin hajottamaan heti kolauttamalla sen toisen maljakon kylkeen, mutta sitten laitoin sellasen pienen kynttilälampun sinne. Tuo sisusosan "lampun malli" on hiottu himmeäksi joten ihan sama mikä lamppu siellä on niin näyttää ihan oikealta.

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jere Rantala

Date Registered: 27.03.07

« Reply #61 on: 25.12.11, 18:30 »

Toi on kyllä makee! Kuinkahan kauan vain on olemassa lamppuja jotka tohon sopii? Ei toi enää energiansäästölampulla ole yhtään niin makee Sad

Itse asiassa valonlähteenä toimii uuninlamppu ja nehän ei taida olla menossa minnekään. Magee lamppu, mulla tuo punaisella johdolla. Mutta sen verran ketjun aiheeseen, että sain mitä toivoinkin, eli partahöylän. Tosin huomenna kattoon jos pukki olisi vahingossa toimittanut muutaman kirjan ja uudet lakanat porukoille  Wink

Näköjään vähän hidas, mutta laitan kuitenkin, myös vinkkinä Hannalle.

Heikki O Salonen

Date Registered: 26.04.10

« Reply #62 on: 25.12.11, 18:41 »

Meillä kotona on tuollainen, tosi hieno!

Canon 5D Mark IV / Canon 6D + Canon 24-70 f/4 L IS USM + Canon 16-35 f/4 L IS USM + Canon 85 f/1,8 USM + Sigma 35 f/1,4 ART + Canon 70-200 f/2,8 L IS USM II

Z170 Pro Gaming/i5 4,4GHz/GTX1070/16Gb RAM/512Gb SSD+4Tb
Arto Eriksson

Date Registered: 11.03.06

« Reply #63 on: 25.12.11, 20:27 »

Oikeestaan ainoo lahja jota toivoin oli tämä kirja: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=951036472X

Ja toihan se pukki sen, että emmää ny niin tuhma oo ollu:)

Nikon D610, D600,Nikon D700,NIKKOR AF-S 50/1.8G, NIKKOR AF-S 28-300/3.5-5.6G ED VR II.NIKKOR 85mm f1.8G Tamron 90mm F2.8 makro,Tokina AT-X SD 16-28/2,8 PRO FX. sigma 70-200mm f2.8 ex dg os hsm
Pori Jazz photographer 2011,2012.2013.
Everyone's gonna get fucked sooner or later.
Tumi Hämäläinen

Date Registered: 28.07.06

« Reply #64 on: 25.12.11, 21:51 »

Toivon joululahjaksi että sataisi muutama sentti lunta, ja pientä pakkasta pitäisi että lumi pysyisi edes tovin. Tänään tuli jo vähän mutta lisää kaivataan.

Sain mitä toivon!  thmbup

"Pää pilvissä, jalat maassa."
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #65 on: 25.12.11, 21:52 »

Itse asiassa valonlähteenä toimii uuninlamppu ja nehän ei taida olla menossa minnekään.

Aijaa, mä kuvittelin että se on semmoinen normaali hehkulamppu. No, aina oppii uutta  Wink

-JukSii-
Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

« Reply #66 on: 25.12.11, 22:25 »

Juu, uunilamppu on hyvä ratkaisu, se ei kuumenekaan liikaa, mutta hajoaa pirun helposti kun sen kolauttaa aaltomaljakon kylkeen >.< Ja varmasti se oikea ratkaisu, eli kauppaan....

Mutta jäihän mainitsematta silti pari muutakin mukavaa joululahjaa... ihan itse ostin itselleni jalustan kameraan, halpamalli, suoraan verkkokauppa.com:sta mutta sen kanssa on hyvä aloitella, on se parempi kuin ei mitään.

Ja sitten sain pari päivää ennen joulua postissa vallan mukavan ylläripaketin, kirjan eräältä ilmailjaystävältä, Hanna Reitsch Lentäminen - elämäni. Piti ihan soittaa ja kiittää kun niin puskista tuli.  Smiley Se oli ajatuksella ehkä se kaikkein hienoin ele. Tollasta lamppua saattoi jopa äidiltä odottaa ja kameran jalusta... no, itse hankitut on aina itse hankittuja  Grin Että kiitos vaan jos lähettäjä sattuu tätä lukemaan  Wink
« Last Edit: 25.12.11, 22:30 by Hanna Räihä »

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Elias Lohilahti

Date Registered: 05.11.07

« Reply #67 on: 25.12.11, 23:26 »

Mikä sen käytössä nyt niin vaikeaa on ? Meidän kissakin osaa pelata sillä jo tuota: http://www.ipadgameforcats.com/

Ei kai siinä käytössä mitään oliskaan vaan meni jotenkin sekaisin iOS5-päivityksen yhteydessä ja nyt palautus ei onnistu vaikka mitä kikkoja kokeiltu sekä applen sivuilta että kaikenmaailman nettifoorumeilta. Odotellaan että kaupat aukeaa joulun jälkeen niin taidan kiikuttaa huoltoon.
Pages: 1 2 3 [4] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1