X-plane 10

(1/2) > >>

mikced:
För den som inte sett det så finns nu X-plane 10 demot att ladda hem och testa. Ca 1 timmes testande än så länge och är helhöjd. Äntligen en värdig MSFS konkurrent. Känslan av att verkligen vara på plats upplever jag större än i FSX. Fantastiska moln, helt ny AI trafik och ATC och landskapen är rika. Något systemkrävande dock speciellt om man drar på lite funktioner utöver default settings!   

Mikael

Razeers:
Får man fråga hur dina FPS såg ut med vilka inställningar på vilken maskin du kör på? 

Stefan:
Hej.

Någon mer som testat X-plane 10 och kan ge lite mer synpunkter?

Finns det addon till X-plane på samma sätt som det finns till FSX och FS9?

MVH.
Stefan

nisse55:
Hej
Nu är jag nyfiken X-Plane 10. Kan någon berätta mer, innan jag beställer....
Fungerar den med vanlig PC-data? samma som FSX?

mvh
Conny

jens:
nu har jag provkört xplane på en halvbra dator, fungerar bra förutom att essa låg ute i vattnet stor skilnad mot fs det är andra menyer som man inte är van med ,men man lär sig nog ,man kan justera mera parametrar och trolla o trixa  på ett enkel sätt så att det blir nog bra, grafiken bra stilren, men som sagt är man inkörd på fs sedan länge, så tror jag att detta kommer ta över fs men inte i första taget det är som att byta bilmärke tex om man har kört volvo i 30 år och byter till en bmw
så jag tror att xplane kommer att ta över det är vad jag tror,
aha  upptäckte att dom har inte lagt in några städer eller mark bara vatten runtom airports,

Navigation

Up one level

Next page