Uusi kenttä ja kone

(1/1)

ametlib:
Australiassa ollaan syysmyräköitä paossa. Sain tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä, joten siis matkasin Australian Queenslandiin Bundaberg -nimiseen kylään (YBUD). Otin kenttäalueelta muutaman kuvan, joissa yhdessä näkyy nykyisen työnantajani edustajakin - naikkonen, jonka nimeä en nyt juuri tähän hätään muista, vaikka en ollut tuolloin edes otoksissa.

Kentän kiertelyn jälkeen pääsin käsiksi itse tulevaan työvälineeseen eli C37 Skymasteriin, joka on mielestäni tosi upea kone kaikkinensa. Testilennolla kävi pieni moka, joka näkyy kuvissakin. Olen tottunut lentämään GA-koneilla, joissa ei fillareita vedetä sisään nousun jälkeen, koska niissä ei kyseistä toimintoa ole. Jonkin aikaa lennettyäni totesin marssivauhdin olevan hieman hitakaista ja pieneen mieleen tuli ajatus ettei kaikki ole ihan kuosissaan. No joo, oppimassahan sitä oltiin.

Tämä lyhyt retki päättyi paikkaan nimeltä Rods Bay - pieni puskakenttä ja kuten viimeiseesä kuvassa näkyy, minua askarrutti tulla ulos koneesta noiden otusten takia - en nimittäin ollut varma,että mitä ne oikein ovat...

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

AmiGo98:
Hienoja kuvia. Hienosti mallinnettu kone!

Tuli vaan mieleen, että onko tarinasi totta ja oletko itse mallintanut kentän vai mitä?

ametlib:

Hienoja kuvia. Hienosti mallinnettu kone!

Tuli vaan mieleen, että onko tarinasi totta ja oletko itse mallintanut kentän vai mitä?

Kone on Carenadon tosi hieno tuote ja kenttä taas vastaavasti ORBX-laatua. Tarina on tosi virtuaalimaailmassa, jossa lennämme, mutta muuten huuhaata. Tosin olisihan se mukava olla tuolla ihan oikeastikkin...

Wanhis:
Onhan siinä . . vähintäänkin herkullisa kuvia. Paljon on mielenkiintoista tavaraa kentällä.

Navigation

Up one level