FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
10.12.18, 03:17

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Enontekiössä problem
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Enontekiössä problem  (Read 645 times)
Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

Enontekiössä problem
« on: 25.11.11, 17:36 »

Niin pojat!
Tänään tein tolla Super Hornetillani m.m. lennon Ivalosta Enontekiöön.
Perille päästyäni totesin, että ompas oudon näköistä ympärillä.
Ilmeisesti minun vanha Enontekö oli hävinnyt mailman tuuliin ja oli jäljellä vain defoult.
No minäpä käväisin sen ottamassa listalta ja laitoin sen toisten ceneryjen mukaan.
Katsoin simun cenery luettelosta, että kyllä se sinne oli mukaan mennyt.
Kuitenkin, kun uudelleen laitoin kotiin tultuani simun käyntiin ja laitoin Hornetin Enontekiön kentälle, niin edelleenkin näkymät olivat defoult.
Siis, mitä olen taas missannut / möhlinyt, että se lataamani kenttä ei tule esille?

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Rolf Niemi

Date Registered: 14.02.05

Re: Enontekiössä problem
« Reply #1 on: 25.11.11, 22:29 »

Äkkiseltään ei tule mieleen muuta neuvoa kuin että poistat koko kentän ensin ja sen jälkeen asennat sen uusiksi ohjeiden mukaan ja katsot, etä AFCADit menee oikeaan osoitteeseen. Lue readme.txt huolella ja ajatuksella - kyllä se siitä ja jos ei, niin jatketaan asian parissa...

Esa Sulanko

Date Registered: 28.06.05

Re: Enontekiössä problem
« Reply #2 on: 26.11.11, 08:58 »

Suurkiitxet Loden Pepelle!
Ilman hänen neuvojaan, jota en ensin meinannut tajuta, olisin yhä default Enontekiössä.
Illalla sängyssä vielä asioita mietin ja siinä alkoi pikkuisen valottua ne Pepen neuvot ja kun nyt aamupäivällä yritin pikkuhiljaa muistella mitä minä olen aijemmin tällaisissa tapauxsissa tehnyt, niin vähitellen se Enontekiö sitten tuli mukaan.
Kyllä tämä vanhan ukon-käppänän muisti alkaa valitettavasti hiipua.
Ei sunkan toi Alzheimer tauti ole vaan tarttuvaa?
Minä kun joka päivä käyn sairasta vaimoani tuolla Mariabackenin hoitokodissa tervehtimässä ja juon heidän kaikien kanssa iltapäivä kahvit.

M.V.H:                       
Esa    "Emeritus Tribolog"                      

HPE-120sc. Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860@2.80GHz. 2048MB DDR-SDRAM(1333MHz) x3=600BG
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1