|
Antti Lappalainen
Date Registered: 02.06.04
|
Tuo musta on Sunbeam S8 ja sininen on IC Planeta. Mutta ei tuolla taida muita venäläisiä olla kuin IC.
|
|
|
|
Juha Paulavuo
Date Registered: 14.06.04
|
Tuo musta on Sunbeam S8 ja sininen on IC Planeta. Mutta ei tuolla taida muita venäläisiä olla kuin IC.
Kiitoksia. Arvelin ensin tuota MZksi paljastunutta myös venäläiseksi.
|
|
|
|
Anne Pasanen
Date Registered: 23.06.06
|
Mää prutkuttelen tämmösellä 
|
|
|
|
Jani Nissi
Date Registered: 07.03.05
|
Mää prutkuttelen tämmösellä Jaahas, bomberi. 
|
|
|
|
Heikki Jokinen
Date Registered: 19.11.02
|
Hessu tahtoo tällasen...tahtoo...!!! [ attachment removed ]
|
|
|
|
Anne Pasanen
|
Jaahas, bomberi.  Juuei. Emmää ikinä mitään semmoosia 
|
|
|
|
Jani Nissi
|
Juuei. Emmää ikinä mitään semmoosia   Sulla on katsos juuri tuollainen fighterpyörä, kun ei ole alakatteita eikä valomaskia. 
|
|
|
|
Lasse Nygren
Date Registered: 23.06.04
|
 Sulla on katsos juuri tuollainen fighterpyörä, kun ei ole alakatteita eikä valomaskia.  Aika monessa moottoripyörässä ei ole. Ei se tee pyörästä mitään fighteria, jos ei ole katteita yms. No kuitenkin tosi komean näköinen tuo Triumphi.
|
|
|
|
Jani Nissi
|
Aika monessa moottoripyörässä ei ole. Ei se tee pyörästä mitään fighteria, jos ei ole katteita yms.
No mikäs tuo sun mielestä sitten on? Sportti, ei. Custom, ei... Toinen nimitys tuolle voisi olla myös ns. nakupyörä.
|
|
|
|
Lasse Nygren
Date Registered: 23.06.04
|
No mikäs tuo sun mielestä sitten on? Sportti, ei. Custom, ei... Toinen nimitys tuolle voisi olla myös ns. nakupyörä.
Minä mikään moottoripyörä tietäjä ole. Mutta ei toi nyt fighteri ole. Nakupyöräksi tuota nyt voi sanoa, mutta en tuota kyllä fighteriksi sanoisi. Mutta kuten jo sanoin, niin en ole mikään MP tietäjä. Jonkun Buellin tai jonkun esim. rakennetun pyörän voisin laskea fighteriksi, mutta en tuota. Oli miten oli, niin komea tuo Triumphi on ja se on lopulta ihan sama miksi sitä sanoo.
|
|
|
|
Anne Pasanen
|
Nimitelkää miksikä haluatte, mä tykkään silti että mun pyörä on maailman hienoin 
|
|
|
|
|
Juha Hepokangas
Date Registered: 04.07.01
|
Moottoripyörän etuina autoon verrattuna ovat esimerkiksi: - moottoripyörästä ei tarvitse maksaa sitä 84-117 euron suuruista veroa vuodessa, joka on autosta maksettava; - kapeuden ansiosta ruuhkista selviäminen helpompaa;
Tuo ero verotuksessa taitaa kääntyä tappioksi, kun mietit vakuutusmaksuja. Ja jos tarkoitat helpommalla ruuhkista selviämisellä sitä, että pujotellaan autojonojen välistä, niin se on sitten vaarallista ja lisäksi myös lainvastaista touhua. Valitettavan harvoin siihen tosin poliisit ainakaan Helsingissä ehtivät puuttua.
|
"There's a special place I'd like to fly Right by the moon In the velvet darkness of the sky"
"Why drive a car when you can pilot a Saab?" | 
 |
|
|
|
Marko Koponen
Date Registered: 29.07.04
|
Tulevaisuuden motoristit !  Kahden ajoviikonlopun jälkeen pojat on pelkkää hymyä  Joni 6v. (vas) ja Niko 7v. (oik) [ attachment removed ]Ja tässä kisakiree kalusto... Kyllä lähtee [ attachment removed ]- Marko -
|
- KdF - Kraft durch Freude - Voimaa ilosta - - "Kun multa lähti tukka, olin surullinen. Mutta nyt kun lähti järkikin, nyt on hauskaa!" -Nalle Lindström K-70-
|
|
|
Juha Paulavuo
Date Registered: 14.06.04
|
Mikäköhän tämän merkki oikein on ? (eikä tää oo kyssäri) Haluan oikeasti tietää merkin...
[ attachment removed / expired ]
|
|
|
|
Marko Koponen
Date Registered: 29.07.04
|
Mikäköhän tämän merkki oikein on ? (eikä tää oo kyssäri) Haluan oikeasti tietää merkin... "HARLEY PARKINSON" ... ??  - M -
|
- KdF - Kraft durch Freude - Voimaa ilosta - - "Kun multa lähti tukka, olin surullinen. Mutta nyt kun lähti järkikin, nyt on hauskaa!" -Nalle Lindström K-70-
|
|
|
|
Harri Laitinen
Date Registered: 15.01.02
|
Terve, Kellään pyörää ajossa vielä tähän aikaan vuodesta? Itse muutamia ajoja ajellut vielä tänä viikonloppuna. Takapyörän irtoamisia lukuunottamatta hyvin mennään vielä Joulukuussa. 
|
Allekirjoitus
|
|
|
Insane
Former member
|
Kawan ZX-9R löytyy tallin nurkasta...lähti jopa vielä käyntiinkin kun kokeilin viimeks  Lisäksi on pieni 200 kuutioinen nelaricrossi jolla naapureiden iloksi rullataan pihanurmet silloin tällöin 
|
|
|
|
|