Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)

<< < (49/126) > >>

ceeZ:
Joo. Eli nassekaan ei ole A1. Siinä on Imukaulalta kuri poissa ja pakoputken alkukäyrästä kuriputki poistettu. Ammattilainen ottanut pois. Kulukee n. 120 km/h.

-Oskari

Juuso Leppä:
Onko tuon huiput 120km/h  ?? Ja saako tuohon Teharia??

jukkapalander:
Quote

No se CBR on ensinnäkin todella pienen tuntuinen, ja toisekseen ei siinä bensankulutuksessa ole isoa eroa. Ja se ei ole oikeasti kivaa kun tuntuu että ei mäkiä pääse ylös.

Hannu


Hmm, näinköhän tiedät mistä puhut?  Kyllä minun tietääkseni tähän päivään mennessä aina 4-tahdit on paremmin mäkiä vääntäneet ylös kuin 2-tahdit. Siinä missä 2-tahdilla laitat pykälän tai pari pienemmälle noustessa mäkeä, ajat 4-tahdilla samalla vaihteella mäen ylös. Itselläni oli vuosi sitten Honda Shadow -04, joka oli ihan kätevä peli. Myös paljon kavereiden Honda NSR:rriä ja Aprillia RS:ssiä ajellessa oli ihan mukava välillä "repäistä" omaan Hondaan verrattuna. Tuosta kulutuksesta, kyllä se "Näsäri" syö aika paljon enemmän kuin Shadow tai CBR. "Näsärillä" pääset 100km n. 7-8 litran kulutuksella kuin taas esim. Honda Shadowilla (CBR:rrässä tismalleen sama kone kuin Shadowissa) pääset 3,5-4 litran kulutukseen 100 kilometriä kohti.


Ja nyt siis asiaan. Hinta 4400 € kuulostaa kyllä hieman korkealta. Eikös kyseinen pyörä maksa uutena jotain 5300 € luokkaa? NSR:rrien hinnat eivät kylläkään ole paljoa tippuneet, mutta silti.

hannu87:
Quote

Hmm, näinköhän tiedät mistä puhut?  Kyllä minun tietääkseni tähän päivään mennessä aina 4-tahdit on paremmin mäkiä vääntäneet ylös kuin 2-tahdit. Siinä missä 2-tahdilla laitat pykälän tai pari pienemmälle noustessa mäkeä, ajat 4-tahdilla samalla vaihteella mäen ylös. Itselläni oli vuosi sitten Honda Shadow -04, joka oli ihan kätevä peli. Myös paljon kavereiden Honda NSR:rriä ja Aprillia RS:ssiä ajellessa oli ihan mukava välillä "repäistä" omaan Hondaan verrattuna. Tuosta kulutuksesta, kyllä se "Näsäri" syö aika paljon enemmän kuin Shadow tai CBR. "Näsärillä" pääset 100km n. 7-8 litran kulutuksella kuin taas esim. Honda Shadowilla (CBR:rrässä tismalleen sama kone kuin Shadowissa) pääset 3,5-4 litran kulutukseen 100 kilometriä kohti.

Kun puhuin 2-t pyöristä tarkoitin tietenkin kuristamattomia pyöriä, joita todellisuudessa varmaan 60-80% 2-t pyöristä on, ja sellainen nousee taatusti paremmin mäen päälle kuin nuo 4-t kevarit. Myönnetään kyllä että en ole cbr:llä ajanut kuin pari kertaa, mutta silti oma melkein 20-vuotias tzr nousee paremmin mäen päälle.
Kahdella kaverilla on NSR, eikä kumpikaan kyllä vie yli 6 litraa sataselle normaali ajossa. Omakin pyörä menee yleensä ~5l/100km.

Hannu

Juuso Leppä:
Kyllähän 2-T vääntää ihan hyvin ylämäet, vaihtaa vaa vaihetta pienemmäks ja sitkun ykkösellä nii jaksaa vääntää kyl.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page