Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)

<< < (61/126) > >>

ovalila:

Tuotiin kuvattavaksi erään autokuvauskeissin yhteydessä täällä Oulussa...

Toispas mullekin joku. Edes kuvattavaksi   

No ei, kyllä oman kanssa olemme edelleen syvässä symbioosissa. Mutta komea kuva komeasta pyörästä

Miehellä on Honda blackbird...ja mulle naisena oli hauska juttu se että eikös tuo blackbird ole niinkuin mustarastas Ja 1100 kuutioinen on sitten ihan mopo, kun tuli joku kawasakin malli mikä on joku haukka, joka syö rastaita Erittäin naismaisesti selitetty, mutta ymmärsitte pointin ehkä....

Blackbird ei sitten istunut kouraan millään kovasta yrityksestä huolimatta viime keväänä. Kiihkeä peli kulkemaan eikä mitenkään hankala ajettava mutta jotenkin vaan..... Siksi toisekseen tulin siihen tulokseen että itseni tuntien sen kanssa pääsisi eroon kortistaan tod. näk. alle puolen vuoden.

Ja sitä paitsi kaikki alle puolentoista litran on mopoja.......   

TOC:

Häh

Meinaatko siis että mun Honda CB 400 on mopo?

ovalila:

Häh

Meinaatko siis että mun Honda CB 400 on mopo?

Enhän toki

Meinaan että se on noin 1/3-mopo 

TOC:

Enhän toki

Meinaan että se on noin 1/3-mopo 

No,jotain tän tyylistä sitten......

http://www.bosshoss.se/page.asp?id=183

Edit/
Ehkä tämä

tike:

Blackbird ei sitten istunut kouraan millään kovasta yrityksestä huolimatta viime keväänä. Kiihkeä peli kulkemaan eikä mitenkään hankala ajettava mutta jotenkin vaan..... Siksi toisekseen tulin siihen tulokseen että itseni tuntien sen kanssa pääsisi eroon kortistaan tod. näk. alle puolen vuoden.

Heh, minä ihmettelen ja kummastelen miten tuolla hellulla VOI olla kortti vielä. Selkeesti noilla kaksipyöräisillä ajotapa on helposti...sellaista helposti kiihtyvää sorttia. Minäkin kyydissä olen eräänkin kerran ajatellut että juma, pysynkö vai enkö pysy.

Edit: Lainaus kuntoon / IP

Navigation

Up one level

Next page

Previous page