Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)

<< < (9/126) > >>

teemuv:
No on toi muuten aika iso harppaus skootterista tonniseen oikeesti...kannattaa olla varovainen. Itse kun siirryin kevarin puikoista 600-kuutioiseen Honda CBR:ään niin se ero oli jo niin suuri vaikka kuutiomäärä "vaan" 5-kertaistui...miten sitten mahtaa olla tilanne jos kuutiomäärä 20-kertaistuu...pelottavaa ajatuskin...
Kyllä sitä pääsee pienemmälläkin laitteella hengestään.

P.S. Ja noi nykyiset kyykkypyörät on ihan kivoja radalla.

KatariinaS:
Ok...tuo kuullostaa jo paremmalta.

Tassa tuli naes mieleen paljon noita vastaavia pilottijuttuja...kerrankin yksi lento-oppilas tytto, jolle isa oli ostanut texas tail-draggerin ilmoitti, etta hanesta tulee united airlineksen kapteeni...ei ollut viela edes lentanyt talla omalla koneellaan, vaan aloitti vasta tunnit lentokoulussa.
Kavikin sitten ilmi, ettei tytolla valttamatta ollut motivaatiota keskittya teoriaan lainkaan, eika lentotaidotkaan olleet kaikkein parhaimmat, niinpa 'lupaava lentajan ura' loppui lyhyeen kuin kananlento, kun tytto yhdessa koulun paalennonopettajan kanssa kolaroi koneen laskussa.
Eika tama ko. lennonopettajakaan ollut mielestani pateva opettamaan kannuspyorakoneessa, joten tama ei ainakaan auttanut tassa tilanteessa.

KatariinaS:

No on toi muuten aika iso harppaus skootterista tonniseen oikeesti...kannattaa olla varovainen. Itse kun siirryin kevarin puikoista 600-kuutioiseen Honda CBR:ään niin se ero oli jo niin suuri vaikka kuutiomäärä "vaan" 5-kertaistui...miten sitten mahtaa olla tilanne jos kuutiomäärä 20-kertaistuu...pelottavaa ajatuskin...
Kyllä sitä pääsee pienemmälläkin laitteella hengestään.

P.S. Ja noi nykyiset kyykkypyörät on ihan kivoja radalla.

Joo...kylla sita voi piikillakin paasta hengestaan. Lahella oli itsellakin aikanaan ja tuli vietettya 3 kk sairaalassa 16- vuotiaana, joten voi sanoa, etta kokemuksesta taalla puhun.

Finski:
Jep... ei mitään vattuilua vaan vihjailua, mutta sitä minä en kyllä usko, että olet make ajanut GSXR tonnilla saatika sitten pihatiellä. P*skapuhetta sanon minä.

tatez:
En omista tällä hetkellä prätkää. Vaihdoin kesän lopulla GSX 1100 EF -88 talvi ajoihin soveltuvammaksi. Polaris 4x4 500 puskulevyllä. Ennen 1100sta ajelin 600 endurolla yhden kesän.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page