Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)

<< < (89/126) > >>

tapsa:

Näkeeköhän vanhat silmäni ihan oikein, onko sillä "kaatujalla" nuuskarasia perstaskussa. On komioita pyöriä!

susiluoto:

Näkeeköhän vanhat silmäni ihan oikein, onko sillä "kaatujalla" nuuskarasia perstaskussa. On komioita pyöriä!

Et vallan väärin näe, niillä on tosin siellä purutupakkaa tuollaisissa rasioissa, kattelin kerran.Purutupakki on ihan asiallista kun siihen tottuu, ensimmäinen viikko vatsa hieman herkällä, sitten kohillaan.Harmi kun ei sitä täältä suomesta saa.

ovalila:

Et vallan väärin näe, niillä on tosin siellä purutupakkaa tuollaisissa rasioissa, kattelin kerran.Purutupakki on ihan asiallista kun siihen tottuu, ensimmäinen viikko vatsa hieman herkällä, sitten kohillaan.Harmi kun ei sitä täältä suomesta saa.

Suattaapi olla tai sitten olla olematta. Jos siellä taskussa on Skoal-rasia niin se sisältää toki tupakkimälliä, mutta jos siellä onkin esmes Copenhagen niin sit nuuskaa. Tosin, olen itselleni normaalisti perilläolevalta taholta antanut kertoa että ei oo ihan samanlaista sekään kuin esmerkiksi ruåtsalainen nuuska. Täkäläiset kuulemma tehdään jonkinlaisella käymisprosessilla, pastöroimattomasta tupakasta, ja niihin sekoitellaan kaikenlaisia makuaineita, yleensä sokeria.

TOC:

OT: oon ihmetelly (näillä kyseisillä ei) , lämmittääkö kokokäsivarsitatuoinnit , kun olen huomaavinani filmeissä ja kuvissa, että joilla niitä on esiintyvät lyhythihaisissa tahi kokonaan hihattomissa paidoissa, vaikka olis kuinkakin kylmä ilma 

OT vastaus,ei lämmitä.

ovalila:

OT vastaus,ei lämmitä.

OT jatko: Mistäs tiedät? Ootko muka hankkinu semmoset 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page