Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)

<< < (93/126) > >>

xxqueeenxx:
Moro!

Tossa olis nytte tarkotuksena hankkia kevari niin onko tietoa että jos korttia hakiessa ottais harjoitteluluvan niin tippuuko kortin hinta kuinka paljon?

Sitten vielä oon katellut noita honda cbr ja cbf malleja ja myös tota yamaha yzf-r niin mikä noista olis paras sellaseen vähän pidemmänkin matkan ajoon 100-300km?

Koo:

Ookkei, hyvä tietää että kehitys kehittyy 

Jäämme näin ollen odottelemaan kuvia voittoisasta (?) tallintäytteestä.

Tässä tämä voittoisa legenda (Triumph Bonneville SE) sitten on:

[ Attachment not found - or removed ]

Tallintäytettä siitä ei tule, vaan tulee päivittäisajoon. Saattaa (jos ajointoa riittää) talvehtia jossain lämpimässä, jopa. 

Orvolle speciaalina on tuo satulan päällä oleva Sharkin Evo 2 Lumi.   

EDIT: Samille mulla ei ole vastausta, kun ei noista kevareista oikein ole kokemusta. Nuo mainitsemasi mallit ovat kaikki vissiin yhtä hyviä. Matka-ajoon, sille 100-300 km pätkälle, kevari on vähän kevyt jos tuo siivu tulee eteen yhtään useammin. Mutta jollei ikä- tai muut vaatimukset täyty niin noilla on kai sitten mentävä...

ovalila:

Tässä tämä voittoisa legenda (Triumph Bonneville SE) sitten on:

Tallintäytettä siitä ei tule, vaan tulee päivittäisajoon. Saattaa (jos ajointoa riittää) talvehtia jossain lämpimässä, jopa. 

Orvolle speciaalina on tuo satulan päällä oleva Sharkin Evo 2 Lumi.   

No minä jotenkin vähän ounastelin että Bonne sieltä saattaisi vastaan tulla 

Brittipyöristä en justkaan mitään tiedä mutta hyvältähän tuo ainakin näyttäisi. Ja Evo:ssa on aika veikeät pintakuviot?

Koo:

Ja Evo:ssa on aika veikeät pintakuviot?

...jotka loistaa pimeässä.  Siitä lisänimi "Lumi" niinkuin luminence.   

ovalila:

...jotka loistaa pimeässä.  Siitä lisänimi "Lumi" niinkuin luminence.   

Triumphista tuli mieleen källi joka tehtiin broidin lankomiehelle kokoontumisajossa. Nääs sikisi loistava idea ( mitään ei oltu otettu ) että Triumphillehan pitää saada Triumphit..... joten siitä kauppaan. Nuo takuulla hehkuu pimeässä kun laittaa valot päälle,  ja myyjän ilme oli jossain määrin erikoinen kun kysyi kokoa ja parempaa vastausta ei ollut kuin " no jotku sellaset suunnilleen nelituumaiset.....?" 

[ attachment removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page