Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)

<< < (105/126) > >>

ovalila:
Quote

Jos moottoripyörällä ajo ja sen haittapuolet sekä kustannukset askarruttavat kannattaa aloittaa pitsinnypläys,edullista ja kuulemma aikaaviepää, olen tuota kokeillut mutta hoikat ja taipuisat sormeni eivät tuohon sopineet, luonnekkin pisti hanttiin.Siis pitsinnypläys, uskokaa tai sitte ei.Ja Orvo saa sitte sanoa mitä haluaa mustine pakoputkine.


Ai nii ai nii 

Tästä mun pitikin mutkun unohtui. Nimittäin sitä että ei ollu  tossa toissa viikonloppuna mustat putket sit alkuunsakaan



No joo.... ennen kuin kukaan ehtii huolestua etanolipolttoaineesta ja seoksista niin myönnettäköön että jotain tekemistä voi olla senkin kanssa että loppu mopo näytti tältä. Pikkasen ( neljä mailia ) oikastiin soratien kautta ja keski-Teksasilainen kalkkikivimurske on tunnetusti aika hyvin pölyävää tavaraa.....




Mara_A:
Muutama uutuus.

Etualan pyörä on Trumppa, ja seuraava taitaa olla Jappi ja autoina Kupla 1952, ja PiikkinokkaMosse tuntematonta vuosikertaa.
[ Attachment not found - or removed ]


Tämän pyörän merkki jää minulta kyllä tunnistamatta. Takalokasuoja on tyylikäs.
[ Attachment not found - or removed ]

Tässä taitaa olla Tsekkien lahja vajaatahtisten kaartiin, CZ ja saattaa olla 175 kuutioinen, ainakin asiaa tuntemattoman silmällä katsottuna.
[ Attachment not found - or removed ]

Tämäkin kaksitahtinen vauhtihirmu jää tunnistamatta.
[ Attachment not found - or removed ]

Tässä ensimäisen kuvan Triumph vauhdissa. huhheijaa oli suosittu kypärä. Ja jäykkä perä estää liiallisen mukavuuden, siis pyörän jäykkä perä.
[ Attachment not found - or removed ]

MGPekka:
Hienot kuvat Maralta. Se ekan kuvan kaapparioviauto ei vaan ole Mosse, taitaapa olla Ifa F8.

Mara_A:
No niinpäs onkin. Edellisessä negassa oli mosse, ja oletin tyhmänä tietysti että niin tuossakin.

jari58:
Pekkaa ei kannata yrittää hämätä, mitä tulee autojen tunnistukseen

Navigation

Up one level

Next page

Previous page