Moottoripyörä-topic (OLI: Moottoripyöräilijöitä?)

<< < (121/125) > >>

nosturimies:
MC solisluu 

Jussa:
Jokavuotinen "Jänkhällä jytisee" tapahtuma meneillään Saariselällä. Paraatiajo suuntautui tällä kertaa Inariin. Pari kuvaa Ivalon ohituksesta.
Luulen että pyöriä oli enemmän kuin viime vuonna.

Wanhis:

Isän Awo, vuosimalli 1954. Pyörässä on vielä alkuperäiset "Riesa" merkkiset renkaat.

Hyvin säilynyt Awo. Onko pyörä jopa ajokuntoinen? Joskus 70-luvulla naapurin kellarissa näin  tuommoisen Awo 425:sen
Minulla oli joskus tuommoiseen korjaamokäsikirjat. Taisivat mennä sittemmin paikallisen moottoripyöräkerhon arkistoihin . . en muista, kirjoja oli iso pino pääasiassa Hondaa ja Yamahaa. Voi olla, että Awon kirjat menivät muiden vanhojen kirjojen ohessa megaharrastaja K.Seiloselle!

nevant:
Portin Juha laittoikin muutaman kuvan Jänhällä Jytisee paraatista 18.8. 2012 nämä minun otokset on inarista Sajoksen takapihalta samana päivänä.

Lopuksi heinäkuun viimeisen viikon lauantain 28.7. water cross varikon edestä kuvatut pyörät.

Hayabusa kokenut pienen muuttumis leikin 

Ilari R. Lehtinen:

Hyvin säilynyt Awo. Onko pyörä jopa ajokuntoinen? Joskus 70-luvulla naapurin kellarissa näin  tuommoisen Awo 425:sen
Minulla oli joskus tuommoiseen korjaamokäsikirjat. Taisivat mennä sittemmin paikallisen moottoripyöräkerhon arkistoihin . . en muista, kirjoja oli iso pino pääasiassa Hondaa ja Yamahaa. Voi olla, että Awon kirjat menivät muiden vanhojen kirjojen ohessa megaharrastaja K.Seiloselle!

AWO on rekisterissä ja ajokunnossa, mutta ei sillä paljoa ajeta. Joka kesä moottori käynnistetään ja pari kilometriä ajetaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page