FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
16.07.18, 18:36

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  TSS asennus apua
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: TSS asennus apua  (Read 387 times)
Lauri FIN918
Former member
TSS asennus apua
« on: 29.11.11, 17:08 »

Hei,
ostin tuon TurbineSoundStudiosin CFM A320:lla äänen, mutta en saa päähän miten se oikein asennetaan tuohon wilcon evolutioniin.
Voisiko joku auttaa hölmöä Undecided.
Lauri
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

Re: TSS asennus apua
« Reply #1 on: 29.11.11, 17:11 »

Kaikessa yksinkertaisuudessaan, kopioit sen TSS:n sound-kansion sinne wilcon koneen kansioon "korvaten" sen alkuperäisen sound-kansion. Tietenkin backupit kaikista aina.
tjh80
Former member
« Reply #2 on: 29.11.11, 17:11 »

Hei,
ostin tuon TurbineSoundStudiosin CFM A320:lla äänen, mutta en saa päähän miten se oikein asennetaan tuohon wilcon evolutioniin.
Voisiko joku auttaa hölmöä Undecided.
Lauri
Eikös ne TSS asennukset kannata ensin asentaa väliaikais kansioon. Sieltä sitten tekee vaikka siten, että muuntaa sen sound kansion nimen sound.tss, eli kuten itse teen.
Sen jälkeen siirrän tämän kansion sinne kansioon jossa se lentokone sijaitsee, muutan aircraft.cfg:hen äänimääritysten kohdalle "tss" nimen. Pitäisi toimia.
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #3 on: 29.11.11, 17:14 »

muuntaa sen sound kansion nimen sound.tss, eli kuten itse teen.
Sen jälkeen siirrän tämän kansion sinne kansioon jossa se lentokone sijaitsee, muutan aircraft.cfg:hen äänimääritysten kohdalle "tss" nimen. Pitäisi toimia.
Jep, tuo piti vielä mainita. Itse teen niinpäin, että nimeän sen alkuperäisen sound-kansion esim. SoundOriginal tjsp. niin ei tarvitse sitä cfg:tä enää ronkkia.
Lauri FIN918
Former member
« Reply #4 on: 29.11.11, 17:42 »

Aaaa. Nyt ymmärsin. Olin katsokaas mennyt yrittämään laittaa sitä sound kasnsiota sinne feelthere/airbus paikkaan enkä sim objects/airplanes/a320. Kiitos! Smiley

Ja tuo Petrin SoundOriginal vinkki oli helpoin. Kiitos Smiley
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1