ESSA-EDDT 763 + fs2crew

(1/2) > >>

Hannuuotila:
Päivän lentomme vei minut Ruåtsista Saksaan. Tässä maistiaisia päivän kohokohdista:

Ensin tietoja Flight Progress Cardista.

Callsign KLM1121
From ESSA
To EDDT
Altitude FL420
Aircraft B763/lds

Departure weather
ESSA 280850Z 27016KT CAVOK 02/M04 Q1004
R01L/190060 R01R/190060 R08/190061 NOSIG

Route
NOSLI UN850 RASMU UM763 SALLO UM44 KOGIM UM725 RODEP T208 GOLBO

ZFW 244,9
Passengers 230

EDDT Berlin Tegel (elev 122ft)
METAR: EDDT 280850Z 26008KT CAVOK 06/03 Q1027 NOSIG
TAF: TAF EDDT 280500Z 2806/2906 26011KT CAVOK BECMG 2813/2815 19006KT

IRL toimisto
[ attachment removed ]

Virtuaalinen toimisto
[ attachment removed ]


[ attachment removed ]

FMC:n ohjelmointia
[ attachment removed ]

Matolaatikon ohjelmoinnin jälkeen mukavan näköinen neiti toi meille loadsheetin
[ attachment removed ]

Renkaita potkimassa, kaikki kunnossa
[ attachment removed ]

Perämies laski meille nopeudet
[ attachment removed ]

Koneen tankkauslomakkeen allekirjoitus
[ attachment removed ]

Testaillaan, että happi kulkee
[ attachment removed ]

Brief for departure
[ attachment removed ]

Distribution forum
[ attachment removed ]

Käynnistellään moottoreita
[ attachment removed ]

Take off
[ attachment removed ]


[ attachment removed ]


[ attachment removed ]


[ attachment removed ]

Saavutimme matkakorkeuden FL420
[ attachment removed ]


[ attachment removed ]

Manual event
[ attachment removed ]

Aika aloittaa laskeutuminen, infotaan lentoemoja ja matkustajia
[ attachment removed ]

Brief
[ attachment removed ]

Alas tullaan, keinolla millä hyvänsä
[ attachment removed ]

Kentällä, turvallisesti; kukaan ei kuollut 
[ attachment removed ]

Kiitokset. Lennon kohokohta oli kyllä air rage! Olimme niin lähellä Tegeliä, että kentän vaihto ei tullut kysymykseen.  Niin, ja operointivirheistä saa ja pitää sanoa.

/Hannu

Saikksa:
Lataa ihmeessä, jos tuo on siis laillinen versio Level-D:stä, niin lataa paremman näköiset VC-tekstuurit LEVEL-D:n foorumilta.

Hannuuotila:
Gyl maar se on ihan laillinen versio! 

/Hannu

jr:
Moro, heitetään tähän parannusehdotukseksi kommentti lentokorkeudesta. FL420 ei ole normaalitilanteessa käytössä oleva lentopinta. Reduced Vertical Separation Minimum on voimassa lentopinnalta 290 aina pinnalle 410 (tuhannen jalan porrastukset), mutta tämän jälkeen ollaankin sitten RVSM-ilmatilan ulkopuolella. Näin ollen 410:n yläpuolella käytössä on 2000 jalan porrastukset ja ensimmäinen käytettävissä oleva pinta on 430. Kannattaa myös pitää mielessä, että 410:n ollessa pariton lentopinta onkin 430 sitten parillinen... 450 pariton, 470 parillinen jne.

leppäkeihäs:
Miten sait tuossa yhdessä kuvassa kuvakulman käännettyä?

Navigation

Up one level

Next page