OH-IMS (kuvia lisätty 1.5.2012)

<< < (21/36) > >>

Transisto:

Lisää kuvia kehiin, ei jaksa odottaa 2.4. asti...

miitti on vasta viikkoa myöhemmin, 9.4.

vipu:

miitti on vasta viikkoa myöhemmin, 9.4.

Rungon etupäähän puhkaisin aukon sähkökaapelia varten. Paljastetaan uutta maalausta tämän verran, koko komeutta voi tulla ihastelemaan paikan päälle 2.4. alkaen

No kai nyt kuvia saadaan jo 2.4 vaikka miitti olisi 9.4.

Transisto:
Totta! 

Juhak:
Museo haluaa tosiaan avata uuden simulaattoritilan kirjallisuuspäivän yhteydessä 2.4. Olen luvannut Aztecin siihen mennessä lentokuntoon  . Miitti on sitten siitä viikon päästä.

Kuvia kyllä tulee koko ajan lisää, kunhan vain rakentamiselta ehdin kuvata. Esim. sunnuntaina unohdin täysin kuvat valmiin mattoasennuksen... Maton leikkaaminen oli vielä helppoa, mutta hymy hyytyi siinä vaiheessa kun kaivoin esiin etupenkkien kiskot. Oikean puolen toinen kisko oli täysin hapettunut. Hioin sen eilen, ja näyttää siltä, että ehkä sillä vielä pärjätään simukäytössä, mutta uusi kiskopari on etsinnässä.
Juha

Juhak:
Korkeusmittariongelmat sen kuin jatkuvat. Olen nyt purkanut ja kasannut mittarin varmaan viisi kertaa, ja ongalmat pysyvät muuttumattomina. Modasin jopa uuden servon mittariin, varmistaakseni ettei vika ole servossa. Nappasin mittarista videon, joka löytyy täältä: http://aviation.1g.fi/kuvat/OH-IMS/

Tuossa videossa on menossa mittarin kalibrointi. Yleensä kalibrointia pystyy tekemään ihan hyvin johonkin pisteeseen saakka, jonka jälkeen mittari alkaa pyörimään itsekseen ympyrää. Tämä paikka vaihtelee aina purkamis-kasaamiskertojen jälkeen. Tälle kertaa tuo piste on vitosen kohdalla. Minulla alkaa olemaan keinot lopussa  . Lupaan pullakahvit museon piikkiin, jos joku Simkitsien kanssa pelannut poikkeaa museolla vilkaisemassa mittaria. Samoin jos joltain löytyy hyllystä tarpeeton toimiva korkeusmittari, ilmoittele 
Juha

Navigation

Up one level

Next page

Previous page